Voorberichtje Balibode 2015

18 december 2014

Lieve familie vrienden en alle overige Balibodelezers,

Even een kort berichtje. Vandaag over 14 dagen vertrekken wij weer naar ons favoriete plekje in Sanur Bali.

We vertrekken donderdag 1 januari en blijven tot 28 maart in Bumas.

Ook dit jaar zullen we weer proberen twee maal in de week een berichtje te plaatsen op onze weblog en we hopen op veel reacties.

Voor nu nogmaals prettige feestdagen en een heel gezond en gelukkig 2015

Groetjes

Anita en Wim

1. Jos Burgwal:
    18 december 2014
    Wat een mooi vooruitzicht. Hopen jullie daar weer te zien. Wel al hotel geboekt,vanaf 5/1, maar nog geen vlucht .
  2. Serv:
    Lieve schatten,
    We verheugen ons al op al jullie avonturen.Hopelijk verloopt het
    dit keer iets vlekkelozer!!
    Ook van ons , nogmaals , hele fijne feestdagen en alvast veel voorpret en succes met de voorbereidingen ! XXXXX
  3. Elsi en Gerard:
    18 december 2014
    Weer een prachtige vakantie toegewenst met goed weer! Heel veel plezier.
  4. Johan en Ria:
    18 december 2014
    Ja, als alle medische handelingen goed verlopen, gaan we wel vanuit, zien we jullie weer op het Bumas opvangcentrum van noodlijdende Nederlanders. Ja, ik had Eka nog twee maal ontmoet en gesproken en ook dat we plotseling weg moesten. Daarom vind ik het ook vreemd geen reactie te hebben gehad. In november zaten we trouwens ook op 149. Gaan weer door alwaar we waren gebleven . Een goede vlucht!
  5. H de Kleijn:
    geniet ervan groetjes Riet en Herman
  6. Rita Bongenaar:
    19 december 2014
    Allereerst hele fijne feestdagen gewenst samen met de kinderen. Verder wensen we jullie een goede vlucht en een hele ontspannen en hopelijktijd niet te natte vakantie op Bali. Lieve groetjes van ons 2tjes, Rita
  7. Hilly:
    19 december 2014
    Help ben ik jullie een berichtje aan het schrijven, gaat alles weg. Verkennen jullie de boel eerst maar, dan schuiven wij over een paar weken aanzie dat Jos en Rien al op de 5e aankomen, nou dat moet ik nog zien. Geen vlucht,dan wordt het zwemmen. Komen ze tegelijk met ons aan. Lieverds fijne feestdagen.
  8. Ben en Mijo:
    21 december 2014
    Fijne dagen op Bali.
    En er komt vast een mooi reisverhaal.
    We hebben het hele jaar geen contact gehad en laten nu het reisverhaal voor anderen maken.
    Wij zijn als alles goed gaat ook nog rrie weken weg en het is dan lastig om alles nog weer te zelen.
    Geniet van Bali, misschien horen we ooit hoe het was.

Liefs, Ben en Mijo
  9. Jaap van Rheenen:
    23 december 2014
    Helaas moet ik meedelen,
    dat Mary in november overleden is.
    Ons plan was om in jan. naar Bali te komen, en ze had zich er op verheugd.
    Helaas ging het vanaf september hard achteruit, en heeft ze haar geliefde Balie niet meer gezien.
    Het gaat jullie goed, blijf gezond en misschien zien wij elkaar in 2016.

Groet Jaap van Rheenen