De balibode 2015 nummer 0 31 december 2014

31 december 2014 - Beverwijk, Nederland

Lieve lezers en lezeressen,

Daar gaan we dan met de Balibode 2015. Vandaag 31 december was het inpakdag voor Anita en voor mij  wat regelpartijen, inchecken, formulieren verzamelen, medicijnen verzamelen en zo voort. Vanmiddag kwamen de kinderen nog even oliebollen brengen, even afscheid genomen van de buren en toen de laatste boerenkool van 2014 gegeten. Nu de laatste restjes verzamelen en opruimen dan nog even tv kijken en dan naar bed.

Morgenochtend om negen uur brengen Jeffrey en Janna ons naar Schiphol en om 12.00 uur vliegen we. Ik heb nog een paar fotootjes toegevoegd en vrijdag horen jullie weer van ons. Een prettige jaarwisseling en een heel gezond en gelukkig nieuwjaar.

Anita en Wim

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Serv:
    31 december 2014
    Mede namens "kiekeboe"Mireille wensen wij jullie al het goeds voor 2015 ! Wij zitten met z'n 3-en op de bank bij te komen van een superdrukke decembermaand !!! Wij wensen jullie ook een behouden vlucht.Selamat Jalan ! Heeeeeeeeele dikke kus ,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Johan en Ria:
    31 december 2014
    Zo aan het tijdstip van vertrek te zien, vertrekken jullie per KLM.
    Over 6 weken hopen wij jullie dan weer te volgen, maar eerst nog wat vervelende behandelingen, om te beginnen 5 Januari in het Radboud te Nijmegen. Wensen jullie een goede vlucht en groetjes aan de mensen van de receptie vooral aan Wajang. Vertel haar dat we weer terugkomen.
  3. Roeland en hilly:
    1 januari 2015
    Gelukkig nieuwjaar en wat een goed begin. We volgen jullie morgen op de voet. Het knalt er hier lustig op los dus kan ik jullie even een reactie sturen. Koffers keurig op tijd klaar. Morgen lekker slapen in het vliegtuig en vrijdag de eerste sprong in het zwembad. Alvast veel plezier en tot over 3 weken en een paar dagen. Leuke foto's Wim.xxx
  4. Ben en Mijo:
    1 januari 2015
    Geniet ervan en misschien zien we jullie dit jaar nog weer even om bij te praten,

Liefs, Ben en Mijo
  5. Jos Burgwal:
    1 januari 2015
    Beste wensen voor 2015. Goede reis met de MH. Onze vriendin aartje is zondag weer aangekomen. Had haar om 12 uur lokaal aan de telefoon . Veel geknal em tropische buien. Hopelijk tot over een paar weekjes
  6. Vincent van der Klei:
    1 januari 2015
    Heel veel plezier wij zien elkaar van af 3februari zijn wij in hotel Mercuri in Sanur met mijn broer wij melden ons tot dan.Geertje
  7. Mary Duiker:
    1 januari 2015
    Hallo luidjes, wij lagen nog op een oor, te laat om jullie uit te zwaaien!
    Hele goede reis en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar,Mary
  8. Erik en Marijke:
    1 januari 2015
    We wensen jullie een goede reis,een mooi verblijf
    en uiteraard een gezond en gelukkig 2015.
    Komen na jullie terugkeer in Nederland zeker weer een keer langs om bij te praten.
    Hartelijke groet,
    Erik en Marijke
  9. BETS:
    2 januari 2015
    Heel goed 2015 voor jullie. Ik verheug mij alweer op jullie berichtjes.
    Heel goede tijd toegewenst.
    Groetjes Bets