DE BALIBODE 2016 dertiende jaargang nummer 23

18 maart 2016 - South Denpasar, Indonesië

Lieve familie en vrienden,

Donderdagavond vergeten te schrijven dus nu vrijdagochtend maar schrijven. Anita is bezig aan haar dagelijkse baantjes in het zwembad dus begin ik maar. Deze dagen kabbelen rustig voort, we beleven weinig maar genieten nog steeds. Het weer is uitstekend, nog steeds lekker warm tot heet en weinig regen. Wybe de zuurzak op de markt smaakt nog steeds uitstekend, afgelopen woensdag kreeg ik bijna twee glazen want hij had een beetje teveel gemaakt, heerrrrlijk. Lily, jij hebt zeker al wel honderd keer dat tiental leuke pups van Barbara geknuffeld? Ik ben jaloers hoor. Foto's zijn er ook bijna niet gemaakt dus ik ga nog even door met de plaatjes van Flores.

De aircoproblemen zijn gisteren opgelost na een fikse reiniging van het apparaat, we hebben het nu koel genoeg het apparaat werkt weliswaar niet helemaal naar behoren maar ja aan de balie werd gezegd het is ook een oudje, maar wij zijn tevreden.

1. Johan en Ria:
    18 maart 2016
    Hoi beide,
    Leuke foto's van Floris! Inmiddels dan weer op jullie vertrouwde Bali. Zie ook dat je de zonsverduistering hebt getracht te fotograferen. Had je door een donker glas van een lasbril of zo moeten maken. Heb dat ooit gedaan. Alles op statief en met tussenposes, toen de opnames gemaakt. Had onze Balinese vrienden ook op de hoogte gebracht van deze verduistering en ze wisten dat niet eens. Gelijktijdig met Neapy-day..... Zullen ze waarschijnlijk wel weer iets mystieks aan toevoegen....
    Rest ons, jullie nog een fijne laatste paar weken toe te wensen op het Bali dat we zo missen.
    Groetjes,
    Ria en Johan.
  2. Lily:
    18 maart 2016
    Hi Anita en Wim

De hondjes zijn schattig.Wegen al 5 kilo.
    Volgende week gaan ze naar hun nieuwe baasjes.
    Wij zijn hard aan het werk in de tuin.Al de groene aanslag weg borstelen.
    Gaat goed met ossegal zeep heb ik ontdekt.
    Vanaf dat we in holland waren is het goed weer geweest.Veel zon.
    Net Violen gekocht ,heb zin in wat kleur in mijn leven.Ha Ha.
    Nog een fijne week.

Groetjes Lily en Wybe
  3. Adrie:
    19 maart 2016
    Lieve Wim&Anita, het is weer een vakantie om nooit te vergeten. Wat een indrukken hebben jullie weer op gedaan. Helaas is het mooie leventje weer bijna voorbij, dus nog een weekje genieten van alles wat Bali te bieden heeft!!
    Groetjes en tot snel, Fred&Adrie