DE BALIBODE 2016 dertiende jaargang laatste nummer

30 maart 2016 - Beverwijk, Nederland

Lieve familie en vrienden,

Nog even een allerlaatste Balibode van dit jaar. Inmiddels is het woensdag 30 maart en we zijn al weer drie dagen thuis en redelijk geacclimatiseerd alhoewel we de temperatuur hier nogal matigjes vinden. de reis is bijzonder vlot verlopen, onze overstap in Singapore was wat lang, twee en een half uur maar dat werd door Garuda gecompenseerd door twee vouchers te verstrekken van elk 30 Singapore dollars, vrij te besteden bij een aantal shops op de luchthaven. Wat er te koop was was niet onze smaak of te duur dus ik heb mijn drankvoorraad aangevuld met een fles whisky en een fles Grand Marnier, zo komt Jan Splinter door de winter. Op het tweede deel van de vlucht, dus van Singapore naar Amsterdam hadden we drie stoelen dus Anita heeft veel kunnen slapen. Op Schiphol aangekomen stonden Hester en Janna al te wachten dus een fijne ontvangst, thuis uitgepakt, cadeautjes uitgedeeld en het gewone leven weer opgepakt. 's avonds met de kinderen gegourmet en vlug naar bed want tweede paasdag moesten we traditioneel met z'n elven paas vieren met een ontbijt annex brunch en paaseieren zoeken, erg gezellig en nu begint het gewone leventje weer. Nog even over de laatste dagen op bali, het was al erg stil maar vrijdag hebben we afscheid genomen van onze Balinese vrienden, dus veel presentjes gekregen en ook aan mij hadden ze speciaal gedacht, ik kreeg nog een lekker stuk doerian, ( zie foto ), Wybe ik heb nog aan jou gedacht, maar meenemen was er niet bij. Ook nog twee foto's van zaterdag, een bijzondere onweerslucht waardoor er bijna een zonsverduistering in AriPutri was. Ik heb ook nog een aantal filmpjes kunnen downloaden voor de liefhebber als je wilt kun je ze bekijken, helaas kon ik ze niet bewerken dus neem ze voor wat ze zijn. zo nu sluit ik de Balibode jaargang dertien af en wacht tot eind december om de veertiende jaargang te starten.

Groetjes en liefs van Anita en Wim

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Riet:
    Welkom thuis!
    Nou, jullie mogen de temperatuur dan misschien maar matig vinden, wij waren nogal blij met het weer van de afgelopen dagen, haha. Zo zie je maar, alles is relatief. Nu maar hopen op een mooi voorjaar en nog mooiere zomer!
    Tot ziens binnenkort, Riet
  2. Lutz kuipers:
    30 maart 2016
    Heel veel dank voor de balibodes afgelopen maanden.
  3. Lutz kuipers:
    30 maart 2016
    en de vele foto.s natuurlijk. liefs HenkenLutz
  4. Rita Bongenaar:
    30 maart 2016
    Wat fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Ja het klimaat is weer even wennen maar de "weermannen" hebben ons een zonnig weekend beloofd dus we wachten maar af. Zo te lezen zijn jullie erg tevreden over jullie hotel op Bali. Gelukkig, want 3 maanden is een hele tijd dus is het fijn als het naar de zin is. We bellen weer voor een afspraak zo dat we weer ff bij kunnen praten. Lieve groetjes van ons beidjes uit Leerdam.

Rita
  5. Alex Loon van:
    30 maart 2016
    Heerlijk om Bali weer meebeleefd te hebben. Op naar de veertiende tm 50. Hopelijk tot snel. Liefs Serv en Alex
  6. Jos Burgwal:
    30 maart 2016
    Dank voor de mooie verhalen en beelden. Graag weer tot de volgende reis,
  7. Gerard de Meij:
    3 april 2016
    Welkom thuis. We hebben je tot en met de balibode 13 gevolgd via onze radio Favoriet FM. Het werden leuke uitzendingen. Eind februari 2016 zijn we tijdelijk gestopt ivm een te plannen herindeling van de programma's maar vanaf 1 april 2016 gaat de overzeese geluiden iedere zondagavond tussen 22.00 uur en 23.00 uur weer de lucht in. Dus we kunnen weer
    reisverhalen gebruiken. Mochten jullie mensen weten, dan horen we het graag.
    Groetjes
    Gerard de Meij