DE BALIBODE 2016 dertiende jaargang nummer 22

15 maart 2016 - Sanur, Indonesië

Lieve Allemaal,

Zaterdag de laatste dag op Flores, lekker ontbijtje, inpakken (was zo klaar) en boekje lezen bij het zwembad. We zouden om 14.00 uur naar het vliegveld dus tijd genoeg om te flierefluiten. Nadeel bij het zwembad de vliegen vinden het erg fijn om je te pesten en de ienie mienie miertjes om te bijten. 2 uur op naar het vliegtuig, helaas kwam er een enorme onweersbui waardoor deze niet kon landen, we hadden 40 minuten vertraging. "s Avonds lekker op de markt gegeten, koffie bij luthu's en je voelt je weer thuis. We hebben het heel mooi gevonden en een paar leuke dagen gehad. Op de kamer aangekomen deed de airco het niet goed, 18 of 25 graden maakt niet uit allen even warm of koud. Nu  ik heb niet geslapen. Nu hebben we een woonkamer en een slaapkamer, wonen op 106 en slapen op 108 waar de airco wel werkt. hopelijk gaan ze hem vandaag vernieuwen. Afgelopen dagen geen bijzonderheden beleeft, alleen gistermorgen in zee, eerst glashelder en wat zagen we (de wind draaide) een heleboel vuil kwam van links. Wij eruit en alleen gekeken, na een uurtje werd het wat beter en ja hoor denk je er vanaf te zijn draait de wind en komt het terug. Je kon zo een schoenenwinkel beginnen van alle teenslippers (groot en Klein) en sandalen, een buffet kon ook: ingepakte snoepjes, koekjes, krabben (levend) kokosnoot en vele andere etenswaren. Ella, kon het allemaal niet aanzien en denkt dat ze in haar eentje Bali van het plastic kan verlossen, dat zou ik wel fijn vinden, helaas gaat dit niet lukken dat duurt nog een paar generaties. Lieverds een dikke kus van ons, xxxxxxxxxx

1. Lydia:
    Hoi luidjes,
    Leuk verhaal maar , zoals we allemaal weten, dat plastic is verschrikkelijk.Fijn dat jullie leuke dagen hadden en nu nog even genieten van het eiland Bali.Hier wordt het al aardig voorjaar. Geen regen en een temperaturen van rond de 10 graden.Lieve groet, Lydia
  2. H de Kleijn:
    hallo Anita en Wim
    wat hebben we al die tijd genoten van jullie verhalen .Voor ons is het helaas taboe
    maar ja aan alles komt een eind . We wensen jullie verder nog een hele fijne
    tijd in het schitterende Bali
    Groetjes Riet en Herman
  3. Mieke v:
    15 maart 2016
    Hallo wat een avontuur hebben jullie weer mee gemaakt.Leuk hoor gelukkig geen val partijen
    Hier is alles ok mag wel wat warmer worden
    Bij M en C is de aannemer klaar volgende week vloeren Heel veel schilderwerk.
    doen ze allemaal zelf beginapril de keuken
    wordt erg mooi Jullie nog veel gezelligheid
    en groetjes van ons
  4. BETS:
    16 maart 2016
    Heerlijk dat hebben jullie ook weer beleefd, je was toch nog niet eerder op Flores geweest.
    En laten we het afkloppen maar naar ik hoor hebben jullie dit jaar helemaal geen valpartijen of narigheid gehad. Nu nog even genieten op Bali en dan zit het er weer op, inmiddels wordt het hier ook wat meer voorjaar maar de wind blijft nog wel guur.
    Groetjes Bets