DE BALIBODE 2016 dertiende jaargang nummer 25

25 maart 2016 - Sanur, Indonesië

Lieve familie en alle overige Balibode lezers,

Vrijdagochtend 25 maart en ik zit voor de laatste keer hier in hotelkamer 106 van het AriPutrihotel aan ons bureautje de laatste Balibode van deze overwintering te tikken. Veel beleven doen we niet meer dus veel te schrijven is er ook niet. Op het strand is het behoorlijk leeg velen zijn vertrokken en de overigen gaan binnenkort weg, alleen Ton en Ellen blijven nog drie weken. Ook wij hebben al afscheid genomen van de meisjes van Luthus en van onze vaste dame op de markt. Vanavond hebben we nog een afscheidsdiner in het hotel, Ibu Mas heeft ons dat aangeboden, ze was erg blij met ons en vroeg of we volgend jaar dezelfde kamer wilden. Wij hebben dat volmondig beaamd. Ook de fietsen konden opgeslagen worden en er was ook ruimte om een grote box met spullen op te slaan, dus alles is uitstekend geregeld. Ook konden we het eens worden over de prijs van de kamer die is gelijk gebleven dus voor ons een goede deal.

We hebben nog drie foto's in de aanbieding van Flores, mooie bloemenplaatjes bij het zwembad van het hotel en de overige zijn uit Sanur helaas lukt het niet om de filmpjes te downloaden dus dat doe ik volgende week thuis, ik stuur dan nog wel een laatste mailtje.

1. Johan en Ria:
    25 maart 2016
    Een goede vlucht naar huis.
  2. Lutz kuipers:
    goeie vlucht henkenlutz
  3. Lily:
    Goeie reis
    Neem wat zon mee.
  4. Alex Loon van:
    25 maart 2016
    Fijne en rustige vlucht, helaas nat en winderig paasdagen voorspeld. Liefs Serv en Alex
  5. Serv:
    25 maart 2016
    Wat heerlijk allemaal en een geweldig vooruitzicht voor volgend(eind dit)jaar !
  6. Louky:
    29 maart 2016
    Dank, voor de mooie foto's!