Vervolg Balibode 14

20 februari 2014 - Sanur, Indonesië

Zo, nu probeer ik het maar op een andere wijze, misschien lukt dit wel. Om voort te gaan met mijn verhaal, de bioscoop met omgeving was compleet verwaarloosd en verlaten, overwoekerd door onkruid, de foto's spreken voor zich zelf. Iets verderop belandden we bij een tempel, er waren die dag enorm veel ceremonies vanwege full moon ook bij deze tempel was dat het geval. Na het bezoek aan de tempel nog even een satehtje gegeten op het strand, helaas dat was geen succes, droge kip en een flauw sausje. Daarna terug naar het hotel 's avonds een paar loempia's gegeten en de volgende dag afwachten. Zondag een mooie dag die zijn naam eer aan deed. Lekker naar zee geweest zoals het hoort. Maandag was het weer weer wisselvallig en besloten we maar een tripje te maken. Het werd een bustocht met openbaar vervoer naar Nusa Dua. Voor 21 eurocent de man en vrouw bracht de bus ons daar. Heel verrassend was dat de bus de rit door Kuta oversloeg, maar wel een omweg maakte om iemand op het vliegveld af te zetten en die route stond niet op de kaart, kom daar maar eens om in Nederland. In Nusa Dua aangekomen hebben we het Pacifica museum bezocht, een mooie collectie Balinese schilderijen en kunst maar ook waren er Franse impressionisten, heel verrassend, hier en daar konden we ook wat foto's maken. Vervolgens nog even geshopt bij Bali Collection de fameuze shoppingmall van Nusa Dua, lekker gegeten en toen naar huis. Nu is het donderdagochtend en nog steeds gedonder met het internet dus ik sluit af, groetjes en liefs van Anita en Wim

1. Hilly:
    20 februari 2014
    Dondert het niet vanuit de lucht, dan wel gedonder met het internet. Donders wat een gedonder.
  2. Mieke:
    20 februari 2014
    Wat een leuke fotos Jullie zitten wel lekkere hapjes
    naar binnen te happen awij ook hoor verjaardagen
    gaangewoon door Hier gaan de kinderen allemaal
    het weekend op vacantie Lekker hoor Wij vemaken ons wel
    nog veel plezier groetjes van ons Mieke