Balibode 14

18 februari 2014 - Sanur, Indonesië

Lieve familie, vrienden en de rest,

Vandaag al weer maandagavond en nog niets geschreven, maar ook niet veel beleefd. Vrijdag was het nogal regenachtig, Anita ging met Hillie shoppen in Kuta, met de bus naar de shoppingmall en daar wat rondkijken. Roeland en schrijver dezes zijn toch naar het strand geweest, helaas een enorme wolkbreuken dat drukte de pret wel een beetje. Helaas stopte de internetverbinding er werd dus geen back up gemaakt en ik ben maar gestopt. Vanochtend dinsdag weer verder zelfde probleem Ik probeer dee eerst te verzenden en dan zie ik wel weer. Ik zie dat het lukt, dus ga ik maar verder. Ik heb dus vanochtend een heel verhaal geschreven maar helaas het ging weer mis. Nu is het vijf uur in de middag en ik ben weer begonnen. Inmiddels is het begin verschenen en vul ik het nu maar regelmatig aan. Zaterdag was het bewolkt en regende het weer een beetje, We (Hillie en Roeland en Anita en ondergetekende0 besloten eerst maar eens koffie te gaan drinken en daarna zouden we het nog wel zien Dat lukte we zijn een fietstochtje gaan maken naar het zwarte strand, Hester je weet wel dat is voorbij Diwankara waar we in de zomer van 2010 een poosje waren. Het was een heel leuke tocht,we fietsten over een soort dijk langs de zee en kwamen daar plotseling een groot aantal vervallen gebouwen tegen. Dit bleek een aantal jaren geleden een grote bioscoop met een park met eettentjes geweest te zijn, totaal verlaten en verwoest. We hebben daar wat plaatjes geschoten. Verderop kwamen we bij een tempel waar we niet in mochten er waren ceremonies bezig, heel Bali had zaterdag en zondag ceremonies vanwege full moon. De tempel en crematieplaats zijn eveneens vereeuwigd. Ik ben al weer twee keer mijn verhaal kwijt geraakt, het internet valt voortdurend weg, dus ik hoop dat mijn verhaal tot een goed einde komt. Zondag deen zijn naam of haar naam eer aan, het was zonnig en dus zijn we naar het strand geweest, maandag was het weer weer kwakkelig dus besloten we maar eerst koffie te gaan drinken, toen het droog werd besloten we een fietstochtje te gaan maken naar het zwarte strand, Hester j weet wel dat ligt nog verder dan Diwankara waar we in 2010 in de zomer gelogeerd hebben. We reden over een soort dijk langs de zee en kwamen al vlug een groot aantal bouwvallen tegen die in vroeger jaren een bioscoop en veel eettentjes geweest waren.

1. Hilly:
    18 februari 2014
    Wat een toestand dat internet! Bij mij werkt het nu perfect. Slaap lekker straks!