balobode 19

5 maart 2014 - Sanur, Indonesië

lieve lezers,

Donderdag gaan we voor drie dagen naar Abibi, daar is geen internet zodat we vrijdag geen blog kunnen versturen. Zondag zijn we weer hier en zullen we onze verhalen vertellen. Bert is gisteravond mooi op tijd aangekomen en na een biertje en een praatje zijn we gaan slapen. Vandaag mooi weer en een rustdag aan het strand voor Bert en dan morgen al op pad. We hebben met zeven personen aan het strand gegeten en zijn daarna gek als we zijn helemaal naar de andere kant gefietst voor koffie. Ik heb mijn fiets bij de fietsenmaker gebracht (de handrem) moet nagekeken, deze zit een beetje vast geroest van de regen. Zondag is hij klaar en kan ik weer goed remmen..Mensen tot schrijfs en een kus van ons

1. Hilly:
    5 maart 2014
    We gaan naar Ababi of ze zeggen ook wel Abang . Als je Abibi zegt lachen ze je hier uit. Zal morgen het boekje meenemen daar staat inderdaad wel Ababi in, maar geen Abibi. En inderdaad zijn we soms wel een beetje gek, maar wel lief. Slaap lekker!
  2. Mary:
    5 maart 2014
    Klinkt heeeeeel Hollands, al die fiets perikelen! Jullie zijn lekker bezig zo, nog veel plezier samen en tot over een maandje. Lieve groetjes Mary. Op het Cnossenhof alles OK.
  3. Lutz kuipers:
    5 maart 2014
    Heelveelliefsvanons. en blijf genieten daar.
  4. Ben en Mijo:
    6 maart 2014
    Lieve mensen,

Geniet van jullie uitje.
    Wij zijn net terug uit Gran Canaria, heerlijk rustig en zonnig.
    Net wat we zoeken, maar we doen niet zoveel als jullie.
    Liefs, Ben en M ijo