Balibode 8

Lieve mensen,

Zaterdag avond met z'n achten heel gezellig gegeten op het strand en veel gelachen. Helaas zondagmorgen kregen we een heel naar telefoontje van Puri Santrian dat onze vriend Egon, uit Canada 's nachts overleden is. Gisteren zijn we de hele dag bij Ria geweest om van alles te regelen. Er zijn ook nog kennissen uit Engeland en daar lossen we mee af. We hopen voor Ria dat haar enige nicht uit Engeland hier woensdag kan zijn, dat is voor haar erg fijn. Egon wordt hier gecremeerd en de as gaat mee naar huis. We weten niet wanneer we weer mailen. Lieverds allemaal een dikke kus van Wim en Anita

1. Johan en Ria:
    Lieve mensen.

Wat een verschrikkelijk nare beleving, natuurlijk op de eerste plaats voor Ria.
    Wij zagen beide namen vaak benoemd worden in jullie mail, maar we weten niet of wij ze wel kennen. Het zou best wel kunnen. Neemt niet weg de tragiek van het gebeuren en leven er even goed in mee. Triester kan bijna niet. Onze welgemeende condoleances naar de echtgenote, maar ook jullie heel veel sterkte toegewenst.
    Lieve groet,
    Johan en Ria.
  2. Serv:
    Lieve Ria,Anita,Wim en allen , die Egon gekend hebben,
    Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht met dit grote
    verlies.
    Een fantastische gedachte om Egon op zijn zo geliefde Bali te
    cremeren.Heel veel liefs Alex en Serv xxx
  3. Adrie:
    27 januari 2014
    Lieve Wim en Anita wat een naar bericht dat jullie vriend Egon plotseling is overleden.Gecondoleerd met het overlijden van jullie zo geliefde vriend!
    Wij wensen jullie heel veel sterkte toe en vriendin Ria ook met het overlijden van haar lieve man!
    Liefs, Fred en Adrie
  4. Ben en Mijo:
    Lieve Mensen,
    Wat een naar bericht, en daar zitten we helaas nooit op te wachten. Maar je hebt het niet in de hand.
    Ik wens jullie en de ons onbekende Ria alle kracht om door deze tijd te komen en elkaar de nodige steun te geven.
    Met een extra warme groet,

Ben en Mijo
  5. Bert Weezepoel:
    Lieve Wim en Anita
    Dit zijn berichten wat je liever niet wil lezen.
    Ik denk at jullie Ria geweldig zullen steunen en condoleer haar van mij. Veel sterkte de komende dagen en probeer de draad
    weer een beetje op te pakken van jullie leven op Bali.
    Helaas Wim en Anita werd ik heden morgen door Jolanda v Jelgerhuis aangesproken dat haar Hans (65 jaar)na een kort ziekbed afgelopen zaterdag is overleden. Wat zit het leven soms krom in elkaar en wat zijn de dingen soms moeilijk te plaatsen.
    Knuffel van mij.
  6. BETS:
    28 januari 2014
    Lieve Wim en Anita
    Oh wat een nare domper op z'n prachtige vacantie, afschuwelijk voor Ria maar voor jullie toch ook wel een nare dreun, Jullie zullen haar in alles kunnen steunen maar het verdriet blijft.
    Probeer er met elkaar toch een beetje goede tijd van te maken.

Groetjes
    Bets
  7. Lutz kuipers:
    28 januari 2014
    Lieve Wim en Anita,

Wat gebeuren er veel nare dingen zelfs als je heerlijk op vakantie bent. gecondoleerd met het verlies van jullie vriend.
    sterkte en een knuffel voor jullie .
    groet henk en Lutz