De Balibode 5

17 januari 2014 - Sanur, Indonesië

Lieve familie, vrienden en alle andere lezers,

Vandaag is het al weer donderdag, dinsdag begon als vanouds met weer een bijzonder groot zwembad hier in Bumas, zie ook de nieuwe foto´s. De rest van de dag was het ook kwakkelen zodat we maar niet naar het strand zijn gegaan. Wel naar de koffie natuurlijk!!!! Woensdag begon de dag ook weer nat maar gelukkig werd het al snel weer droog en hebben we 5 uurtjes van de zon op het strand geprofiteerd en 's avonds weer lekker naar de avondmarkt om te eten. vanochtend helaas weer regen maar tegen elven werd het droog en konden we aan ons dagelijks programma gaan werken. Dit keer zijn wat foto's bijgevoegd van een paar dagen geleden. Voor onze kamer staat een enorme mangoboom met heel veel vruchten. De mango's vallen er regelmatig af, maar zijn nog niet rijp, door de val beschadigen ze erg dus bewaren kan ook niet , we brengen ze maar naar de keuken en daar maken ze er mangosap van of mangojam. Dan ook nog twee plaatjes bij onze favoriete koffietent de grootste dame noemde zich the queen of the Luthus cafe en dus was de andere the princess. Allen zijn erg lief en een paar hebben van Anita kleding gekregen, maar onze voorraad raakt al aardig op. Vanavond gaan we met een paar kennissen op het strand een visje eten dus smullen maar weer, als ik morgenochtend deze Balibode verzend vertel ik het resultaat.  Nu al weer vrijdagochtend, bij het ontbijt Wil en Hannie Reep begroet, ze zijn gisteravond aangekomen, Anita had voor water gezorgd, daar waren ze erg blij mee. Nu gaan de dames eerst geld wisselen en daarna gaan we naar de koffie. Overigens de visjes smaakten gisteravond bij Jack fish op het strand weer overheerlijk, het een gezellige avond met Frans, Ria en Juul, de broer van Ria. Dit waren weer onze belevenissen en nu maar weer tot het volgende blog

Anita en Wim

1. Johan en Ria:
    17 januari 2014
    Wat een binnenkomst voor Hanny en Wil. Ik hoop niet dat ze al direct spijt zullen hebben. Voor hun vertrek naar Bali, hadden we ze nog aan de lijn. Ja, Bali huilt flink. Via Facebook van onze Balinese vrienden zagen we ook al wuivende palmen en verwaaide stoelen gecombineerd met tropische stortbuien. Ze hebben beloofd de goden te verzoeken weer te lachen als wij op Bali zullen aankomen. Dan kunnen jullie er ook nog wat van meepikken.....groetjes, Johan en Ria.
  2. Johan en Ria:
    17 januari 2014
    Bijna vergeten . Doe Hanny en Wil de hartelijke groeten en vertel ze dat het met het weer goed komt.
  3. Ria en Egon:
    17 januari 2014
    Nou die Hannie en Wil zijn heel gezellige mensen.
    Kan ook niet anders want ze zijn van Zuid-Limburg.
    Hannie is een echte mijnwerkersdochter en geemancipeerd als alleen een limburgse PvdA vrouw, oude slag, kan zijn.
    Ria en Egon
  4. Vincegeertje:
    17 januari 2014
    Lieve mensen, leuk om af en toe iets te horen, wel veel regen maar dat houd ook wel een keertje op.Wij zijn vandaag naar een prachtige kunstbeurs geweest met vrienden en daarna lekker Thais gegeten ook wel weer leuk lekker bij kletsen en lachen. Bij thuis komst kregen wij het nieuws door dat alle 36 zaken van Siebel juweliers gesloten zijn 170 mensen op straat triest om dit te horen we zijn heel blij dat we in het hoog tij zijn gestopt.Bert is ook weer geland en een beetje verliefd dan kan hij zijn pijlen weer op Twet richten dan heeft Vu weer een beetje rust.Op dit moment is het heerlijk weer de bloesem bomen gaan in bloei veel, te vroeg. ik geef jullie een knuffel tot het volgende nieuws. Geertje en Vincent
  5. Ben en Mijo:
    19 januari 2014
    Hallo lieve Mensen,
    Met plezier alles gelezen en de foto bekeken. Hier nog steeds mooi weer, buiten bloeit al van alles.
    Over drie weken gaan we naar Gran Canraria, Ben krijgt vrijdag hopelijk de definitieve toestemming.
    Daar zullen we wel meer bloeiends tegenkomen. En nog meer warme dagen.
    Het is wel nat hier, de weilanden staan blank.
    Geniet daar lekker met alles wat jullie ondernemen.
    Liefs en tot de volgende keer, ook van Ben, Mijo