Balibode 3

10 januari 2014 - Sanur, Indonesië

Dag lieve lezers,

Het is woensdag en we waren weer op het strand. Onze Norman de stoelen verhuurder is een echte visser en gister was hij om 17.00 uur nog niet terug zijn zoon beloofde ons vis, we zijn toch naar het hotel gegaan. Vanmorgen na ons ontbijt en onze ijskoffie kregen we direct kleine gebakken visje, heerlijk natuurlijk maar het was nog een beetje vroeg. Ik met het bordje (zie foto's) terug en gevraagd of het om 14.00 uur bij de mie goreng mocht, dit mocht. Dit geschiede en toen smaakte het uitstekend. Inmiddels was onze visser weer terug met een nieuwe lading en kregen we ook nog nieuw gebakken vis. Onze visser ziet er heel charmant uit hij draagt een roze, jazeker dames jogging broek en een bruin shirt. We huren stoelen drinken water, koffie voor Wim en nog thee, eten ook nog mie en betalen dan 4,50 euro, we worden hier echt arm maar niet heus. Donderdag, Op het strand zijn er twee grote bakken met schildpadjes van 5 en 7 maanden, die om de dag vers zeewater krijgen en dan in die rode bak van de foto gestopt worden. Het is een schattig gezicht. Het kleinkind van Norman ongeveer 2 heeft de laatste knuffel gekregen en morgen krijgt ze ook wat kleertjes. De rest gaat naar RARA van ons gezinnetje. Vanavond heeft Wim bij Jack Fish de lichtslang weggegeven en ook deze mensen waren super blij en zeiden dat hun restaurant voortaan altijd op Kerst leek. De mahi mahi (vis) was enak sekali (heerlijk). lieve mensen allemaal een kus en de groeten van ons.

1. Hester:
    10 januari 2014
    Vond opa de koffie lekker die wij jullie hebben gegeven en ze vonden de lichtjes dus echt leuk.Mij leikt de vis wel lekker!waren ze blij met de kleren? Ik mis jullie erg kusjes&knuffels van Janna.
  2. Hilly:
    Lieve vakantiegangers,
    Zoals we zien hebben jullie het helemaal weer naar je zin. Geef niet teveel geld uit, want de koers daalt hier. ( ha, ha, ) we zijn nu echt aan het aftellen. Nog 17 nachtjes slapen. We hebben er echt zin in. Nog een heleboel doosjes uitpakken en dan de koffers pakken. Moet nog praktijk EHBO doen volgende week. Deze week theorie gehaald en dan nog wat voorbereiding voor de nieuwe badkamer. Volgende week eerst een nieuwe ketel en dan in onze vakantie de badkamer. Hoef ik ook nachts niet naar buiten naar de w.c. Dus nog niet helemaal een rustige tijd, maar dat komt na de 26 ste. Anita ik hoorde van Lies dat ze niet naast jullie komen. Klopt dat? Ze vond het wel erg jammer, maar maakt er verder geen punt van en wil ook nog wel een keer verkassen zei ze. We hebben even lekker bijgekletst en ook zij hebben er zin in. Hun vrienden zijn gisteren aangekomen. Lieverds een dikke knuffel van ons.
  3. Lieke Huigens:
    Dag lieve buurtjes,
    Gezellig, al die verslagen, maar willen jullie het niet steeds over het eten hebben? Als ik daar trek in krijg, moet ik het zelf maken. Alle gekheid ... Ik hoop dat jullie het je elke dag lekker laten smaken. Gebakken vis bij het ontbijt? Ach, moet kunnen.
    Blijkbaar is mijn vorige bericht (ongeveer een week geleden) niet overgekomen, dus alsnog Gelukkig Nieuwjaar. Geniet van jullie vakantie en blijf vooral gezond. Jaap doet wat dat betreft zijn best, dus we hebben de jaarwisseling samen thuis kunnen vieren.
    Verder valt er niets belangwekkendst te melden, dus ik zet er een punt achter.
    Veel liefs,
    Lieke
  4. BETS:
    10 januari 2014
    Ik lees en zie dat jullie weer volop genieten. Anita gaat het met je gewrichten daar ook weer veel beter ? Hier is het op het ogenblik ook goed weer maar er schijnt vorst en sneeuw te komen, wachten we maar af. Lees dat je weer volop bekende zult ontmoeten, wat gezellig.
    Jongens geniet met volle teugen en tot horens.

Groetjes Bets
  5. Johan en Ria:
    10 januari 2014
    Met zo'n vlerkprauw zou ik nog wel eens mee op zee willen gaan, maar misschien komt het er nog van. Het is positief dat er nog projecten ter bescherming van de schildpadden zijn op Bali. Er worden overigens nog steeds schildpadden gevangen al is het officieel verboden. Het betreft vooral de groene schildpad, ook wel soepschildpad genoemd. Dit zegt al genoeg. Zo te zien, vermaken jullie je wel en komt verveling nog niet om de hoek kijken. Nog veel vakantieplezier en groetjes,
    Johan en Ria. Gaan jullie nu snel volgen.....