Balibode 2

Lieve mensen,

Hier zijn we weer, net gegeten en een eind gefietst

dus nu aan de mail.

Na donderdag was het vrijdag redelijk weer, weinig regen

wel bewolkt, temperatuur goed.

Bij Egon en Ria geweest en 's avonds met z'n zessen bij ons

op de hoek gegeten.

Zaterdag een plekje op het strand aan de overkant genomen en dat was weer erg vertrouwd. Ook heb ik mijn haar even laten knippen dat is nu weer Bali model. Op het strand een lekker broodje gegeten en later met vrienden naar May, ook een restaurant. Zondag weer een ander plekje in een bocht, ook weer een ander uitzicht. Dat is het leuke van een fiets je rijdt wat rond en ploft neer waar je het leuk vindt. Vandaag prachtig weer en nu naar ons oude plekje bij het lokale strand, we hebben fijn gezeten en geslapen bij een oude bekende van Serve en Alex naast de massage juffrouw. Serve, wanneer kom je ons een overheerlijke delicatesse uit jullie winkel brengen hier op het strand? Dat zou pas een echte verrassing zijn zeg. PS, we wensen iedereen nog een gelukkig en gezond nieuw jaar dat zijn we even vergeten. Op de foto's is duidelijk te zien dat het weer nu beter is.

Dikke kus van ons tweetjes

1. Johan en Ria:
    6 januari 2014
    Om de hoek, betekent dat het restaurant waar vroeger een Hollandse eigenaar zat? Je laat toch wel wat eten voor ons over. ...Nog een kleine vier weken, als er alleen maar blauwe luchten op Bali zijn, zie je ons ook verschijnen. Tot zover geen gekke dingen doen zoals in putjes stappen.
  2. Hilly:
    Hallo Lieverds
    Eerst een heel gezond Nieuwjaar toegewenst. (ben het bijna al weer vergeten)
    Het weer gaat de goede kant op. De tijd ook. Nog even en we komen eraan. Wim je krijgt al een kleurtje zie ik op de foto. We
    hebben wat problemen gehad met de visumaanvraag.
    Ik ben geboren in Terzool gemeente Rauwerderhem dit is 18 jaar geleden over gegaan in Boarnsterhim.
    Nu had ze een op het reisbureau een formulier vergeten in te vullen en onze paspoorten lagen al in Den Haag, dus konden we ook niet zien wat daar precies in stond, dus had ze ingevuld geb. Terzool gem. Rauwerderhem. Dit was niet zoals het in het paspoort stond. Hoe kunnen we het moeilijk maken. Roeland zijn handtekening kwam niet overeen met de handtekening in het paspoort,dus alles opnieuw ingevuld en nog ergens een kopietje gevonden van het paspoort. het meisje bij het reisbureau had het niet meer en heeft wel 20 keer naar het visumbureau gebeld of ze wel op tijd terug zouden zijn. Vandaag een mailtje gehad dat het nu in orde was.
    Diepe zucht! Fijn dat het weer opknapt. Mijn lichaam schreeuwt om warmte. Dus zon kom maar op.
    Jullie vermaken je al weer opperbest lezen we. Hoe kan het ook anders. Het is toch ons tweede vaderland. Geniet en bewaar een beetje zon voor ons. Dikke knuffel.