De Balibode nummer 2 dinsdag 6 januari 2015

Hallo allemaal

Daar zijn we dan weer, we hebben natuurlijk niets beleefd, maar ja het is al weer maandagavond en ons blog moet er morgen weer uit. dus maar een paar plaatjes op de markt geschoten en getracht de mooie avondlucht te fotograferen , maar ja daar zie je niet veel van.

Allereerst allen die gereageerd hebben bedankt voor hun reacties het waren er veel, ik zal ze dit keer allen opnoemen, dan zien jullie dat wij ze ontvangen hebben, maar dat is ook in het blog te zien . Dus: Bets, Hillie en Roeland, Lieke, Jos, Johan en Ria, Ella, Mieke, Rita en Frans, Caron, Riet, Mary, Vincent, Ben en Myo, Eric en Marijke, Serv, allen nogmaals bedankt.

Al twee dagen is het prachtig weer, we beginnen al te wennen, vanochtend dachten we dat het mis ging, om zeven uur hoosde het maar daarna bleef het droog en scheen de zon volop, zo'n kleine 30 graden dus lekker warm Anita is de reis al te boven ik heb nog wat aanpassingsverschijnselen en kan de hele dag nog slapen, maar dan gaat het 's nachts niet zo lekker, dus wakker blijven overdag. Van de kaasboer uit Beverwijk heb ik (Anita) 75 sleutelhangers met pluchen beestjes van 10cm groot gekregen, inmiddels hebben alle kids van het personeel er een en het halve strand tot zo'n 13 jaar (die voelen zich niet te groot. Nu ik vind ze ook erg leuk dus begrijp het wel. Iedereen hartstikke blij dus.We komen iedere dag weer een paar bekenden tegen die allang gehoord hebben dat wij er zijn, via de plaatselijke tom tom, heel bijzonder zoiets. Een beetje zielig voor Wim dat wel, het is alleen van Anita is er weer hoor!!!!!

Tot de volgende keer

1. Mary:
    6 januari 2015
    De eerste week alweer om, het ziet er weer lekker uit al die smakelijke hapjes en lekker warm weer, geniet ervan samen, lieve groetjes, Mary
  2. Hilly:
    6 januari 2015
    Berucht als de bonte hond zeggen ze hier in het Noorden. Ja, Anita de tam-tam doet nog steeds zijn werk op Bali. Laat Wim nog maar even lekker bijkomen. Fijn dat jij de reis alweer te boven bent. Wat wil je ook, lekker zon, zee, en strand en ach dat buitje in de morgen, jaagt het stof weg en is goed voor de planten. Hoe smaken de broodjes s'morgens? Nog steeds goede kwaliteit? Hoe zit het nu met Jos en Rien, hebben ze nu nog geen vlucht kunnen krijgen. Ik dacht dat ze vanaf 5 januari het hotel hadden geboekt. Maar uit hun reactie maak ik op dat ze misschien later komen? Leuke foto's trouwens. Zal nog even een spoedcursus foto's versturen , aanvragen. Ik ben en blijf een oen op computerwerk. Laat mij maar taarten bakken, vind ik veel leuker. Jullie slapen hopelijk al. Had vandaag overdag geen tijd om te reageren. Mirella was druk op kantoor, dus is moeders weer gaan hobbyen in de winkel. Alle bedden weer schoon en opgemaakt. Kerstspullen zo goed als opgeruimd. Nuvanboven af aan grote schoonmaak, zodat ik gerust op vakantie kan gaan. Lieverds tot de volgende Balibode.