DE BALIBODE 2015 Nummer 3

9 januari 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve familie, vrienden en bekenden,

Daar gaan we dan weer. We hebben weinig beleefd, dus het zal wel een kletspraatje worden. Het weer is geweldig, meestal droog en een lekker en soms hard briesje, goed om af te koelen. Het zeewater is lekker dus we dobberen regelmatig op onze spaghettistengel in zee. Bij de volgende Balibode zal ik wat plaatjes laten zien.

We kleuren dus ook al een beetje bij, zoals gewoonlijk Anita wat meer dan ik maar ja ook daar kan ik mee leven. Het is net als bij het verwelkomen, ik kom achteraan  en daar heb ik geen problemen mee. Vandaag ben ik naar de knijpster op het strand geweest, zie foto's, mijn nek was erg stijf en ik heb wat last van mijn rechter been, ja ja als je wat ouder wordt heb je meer te zeuren. Ze heeft me lekker behandeld en ik voel me nog niet veel fitter, dus er zal nog wel een sessie komen over een paar daagjes. Op de andere foto's onze lunch, bami met een gebakken eitje, wat kroepoek en warme thee. Verder vallen voor ons terras de mango's uit de boom, dus smullen maar, maar de echte lekkere krijgen we op het strand de familie van Norman zorgt goed voor ons.

Goed dat we zulke fijne buren hebben, we kregen van Corrie bericht dat het nog lekker warm was in huis, ik had vergeten de thermostaat om laag te zetten, een seniorenmomentje, dus Bram heeft hem een gier gegeven en nu staat hij op 12 graden dus lekker fris en goed voor de portemonnee nog bedankt Bram!!!!

Dit was het weer voor deze keer, groetjes en liefs van Anita en Wim

1. Hilly:
    9 januari 2015
    Dan nog maar een keer. Reactie staat niet geplaatst is wel geschreven hoor. Lekker ontspannen op je strandstoel of bij de masseuse. Geen probleem! En dat Anita al weer bruiner is dan jou Wim is natuurlijk voor jou heel gewoon. Ze heeft nu eenmaal een licht getint huidje. Maar alle goede dingen komen langzaam. Hier ook niet veel nieuws, alleen dat ze in Parijs druk bezig zijn met de terroristen op te pakken. Ze weten waar ze zitten,maar de heren hebben een gijzelaar te pakken, en inmiddels is er een tweede gijzeling in een joodse supermarkt in Parijs. De schutter die gisteren twee politieagenten heeft neergeschoten,waarvan de ene is overleden, schijnt hier inmiddels vijf gijzelaars te hebben. Onderhandelingen verlopen zeer moeilijk. Wat een ellende. Ik verlang naar het rustige Bali. Het weer is hier stormachtig. Het is droog, maar daar is ook alles mee gezegd. Hoop dat je je spoedig happy zal voelen. Liefs en een warme knuffel uit ons kikkerlandje.
  2. Mieke:
    9 januari 2015
    Fijn dat het lekker gaat hier waait er heel wat wind weg
    maar het is wel droog.M c hebben al wel 5 kijkers gehad
    maar nog geen echte bieders nog maar even afwachten
    Wij zijn ook weer klaar met de kerst op ruimen klaar is klaar
    nog veel plezier groetjes van Leen enMieke
  3. Johan en Ria:
    9 januari 2015
    Selamat Makan! Ja, hier is weer vanalles aan de hand, maar is in het voorgaande bericht al omschreven. Het is een wereldwijd probleem, en eerder op Bali, heeft het ook al zijn slachtoffers geëist. In een vliegtuig kan het ook gebeuren en zal het ooit weer gebeuren , maar daar gaan we niet aan denken. Gewoon doorgaan met leven en dat laten we niet verzieken door een stelletje idioten. We zien er weer naar uit, om weer even op Bali te zijn. Een beetje warmte en veraf van het akelige rot weer, hier in de ' Lage Landen'. Jullie boffen maar weer.