DE BALIBODE Nummer 17

27 februari 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve familie, vrienden en de rest,

Inmiddels is het al weer woensdagavond en er is nog niets gebeurd, overdag is het stralend ietsjes benauwd door de regen maar verder geweldig. Afgelopen nacht een enorme plensbui, dus de vochtigheidsgraad is enorm hoog. Alles is ook weer gerepareerd, parasols aangeschaft en gelakt dus er komt weer wat schaduw maar helaas bomen groeien niet zo snel dus er ontbreekt nog wel wat schaduw op het strand. Verder gaat alles gewoon z'n gangetje, ik had vandaag een rustdag, vannacht een aanval van Balibelly ofwel veel toiletbezoek, dus heb ik het maar rustig aan gedaan en heb heel veel geslapen. Anita heeft even geshopt en is met Lily nog even wezen wandelen. Nu mag ik (anita) verder,we beleven niet veel maar er gebeuren toch ook wel vreemde dingen hier zoals gistermiddag twee jonge dames die lekker in zee gaan, niks aan het handje zou je denken, alleen een van de twee had haar brommer helm op het hoofd, weet een van jullie waarom? wij niet. Vandaag kwam een groep van zo'n 10 christenen (hebben we ons laten vertellen) het strand op. Ze gingen in een kring in het water staan en er werd gebeden, oke, daarna werden ze een voor een vastgepakt door de predikster en haar hulp waar ze een eigen prevelement kregen en dan onder gezang onder water werden geduwd. Een soort doop, sommigen raakte in trans en gingen heel hard schreeuwen terwijl ze dreven. Een vreemde vertoning die ook wel hilarisch was. Na afloop mochten ze allemaal wat eten en drinken, goh wat aardig zeg. Wij wilden dit ook wel eens proberen met de mannen maar die zagen het niet zo zitten en trapten er niet in. Alleen Roeland hebben we een klein kreetje kunnen ontlokken. Vanavond in een restaurant gegeten waar de vis van Wim betere tijden had gekend, die is dus terug gegaan en hij heeft iets anders gekregen. We zijn weer genezen van een restaurant en gaan gewoon weer naar de markt. Dit keer hebben we geen nieuwe foto's, die moeten jullie er maar een keertje bij denken. Groetjes en kussen

Anita en Wim

1. Alex Loon van:
    27 februari 2015
    Wim je gad beter de vis kunnen nemen dat anders was goed voor de balibelly denk ik. De helm is zeker tegen het stelen of alternatief tegen een zonnehoed. Ze willen niet bruin worden natuurlijk. Geniet nog van de tijd jullie hebben nog een maand. Liefs Alex
  2. Mieke:
    27 februari 2015
    Hier is het vandaag lekker weer na een paar saaie natte dagen
    lekker een beetje voorjaars lucht Hier gaat alles gewoon door
    Huis van Mat is nog niet verkocht nog maar even geduld.Ze hebben tot 1april optie dus we zien wel de rest is allemaal skieen Maar komen dit weekend weer thuis nog veel plezier liefs van ons