DE BALIBODE Nummer 11

6 februari 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve familie, vrienden en de rest,

Donderdag is het al weer, de dagen vliegen om met niets doen. Het weer is perfect, de hele dag zon en meestal een licht briesje. Vandaag was het weer massagedag, Sonja was twee dagen verhinderd door bruiloften ceremonies en partijen maar vandaag was ze er weer, ik was de eerste, mijn nek zat weer behoorlijk vast maar nu gaat het weer, daarna Ton, Wiebe en vervolgens Anita, alle spieren zijn weer los geknepen dus huppelen we weer over het strand. Ook Hillie bezocht haar nog even om van de hoofdpijn af te komen maar dat hielp niet zo veel. Veel foto's zijn er niet gemaakt, alleen nog een paar slapers, maar zondag gaan we een tripje maken en dan zullen we hopelijk een paar mooie plaatjes schieten. Woensdag bij volle maan heeft de zoon van onze strandbaas een zoontje gekregen, een prachtig mannetje met zwarte ogen die al direct om zich heen keken. Zijn tweede naam is dan ook een vertaling van volle maan. Opa en oma zijn nu weer ontspannen na een spannende week. De mensen van hier gebruiken onze slangen ook in het water en gieren dan werkelijk van het lachen en proberen te zwemmen, dat kunnen de meesten hier niet. Wij willen nog niet naar huis, is te koud voor ons zodat we nog maar even blijven, lieverds allemaal tot de volgende keer, dikke kus van ons

1. Hilly:
    6 februari 2015
    Ook ik heb nog een prachtige slaapfoto Wim.
  2. Lutz kuipers:
    6 februari 2015
    jULLIE WETEN NIET WAT JE MIST. HEERLIJK IN DE ZON IN DE SNEEUW.