DE BALIBODE 2015 Nummer 10

3 februari 2015 - Sanur, Indonesië

Hallo, alle lezers van ons blog,

Maandagavond is het al weer, net terug van de koffie en dan maar weer schrijven over onze belevenissen, nou, die waren er eigenlijk niet, dus kan ik wel stoppen. Misschien weet Anita nog wat. In de fotobijlage zie je wat we op het strand doen, jullie begrijpen zeker wel dat dat erg vermoeiend is en dat is te zien. We hebben schone slapers en een slaapster die vast aan het vechten is, zo kijkt ze tenminste  en dan hebben we ook nog iemand zonder hoofd maar geen bord voor de kop. Niet iedereen vindt het aardig van mij (Anita) , ik moet zeggen dat ik wel lol heb gehad en iedereen lacht om de foto van een ander, hoe zo niet leuk!  Wim nog even. De  meteorologische berichten, vandaag heel warm maar ook enkele plensbuien, meestal zijn die 's avonds of 's nachts maar soms ook overdag en dan schuilen we onder het afdak van Norman. Door de regen hebben we ook wat marktbezoekjes gemist, maar gelukkig zijn er ook nog andere restaurantjes waar je heerlijk kunt eten en waar je lekker droog zit. Door onze nieuwe dongel gaat het internetten heel goed, foto's versturen weet ik nog niet maar dat zal ook wel lukken. Je hebt echter een beperkt gebruik, 2Gbite, en als dat op is moet je bijkopen. Ik heb nog geen idee wat ik momenteel verbruik, dat zie ik nog wel. Vandaag zijn Lily en Anita gaan fietsen en aan het eind van de rit hadden we zin in ijs. Gestopt bij de Italiaan en een ijs met twee bollen erop gekocht, lekker in de schaduw genieten , ja ja na de tweede lik vlogen mijn bollen eraf, gelukkig ben ik nog best snel en ving ze 50cm lager op en heb ze er weer in gestopt en lekker verder gelikt. Lily moest vreselijk lachen en had nog nooit iemand zo snel naar beneden zien duiken en zei: "ik had mijn benen gevolgd en dan het ijsje nagekeken", wat zonde. Hester, we genieten enorm van de prachtige foto's op de kalender, heerlijk om jullie snuiten op een mooie manier te zien en te laten zien. Janna, zitten (mijn) sloffen lekker? ik hoop het maar. dikke kus van ons

1. Lieke Huigens:
    3 februari 2015
    Ik word er zo ontzettend van als ik zie hoe actief jullie zijn! Intussen houden wij ons onledig met huizen kijken, leuk, maar we krijgen last van keuzestress. Vorige week hebben we een paar bungalows bekeken. Dat is ook een optie, vanwege de aanwezigheid van een tuin(tje). Maar aan de meeste huizen zit zoveel opknapwerk, dat ik er toch niet enthousiast over kan worden. Een net-opgeleverde semi-bungalow in de Broekpolder werd voor onze neus weggekaapt. Jammer. Maar we gaan door. We hebben nog even. Verder valt er weinig te melden, dus we gaan hier maar weer aan het opruimen.
    Tot een volgende keer, geniet en doe vooral niet teveel!
    Groeten van Jaap en Lieke.