DE BALIBODE 2015 Nummer 9

30 januari 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve familie, vrienden en de rest,

Zo even al vast een klein berichtje, als we terug komen van het strand volgt de rest. Mijn computer werkte helemaal niet meer, het IP adres was onbekend bij het modem dus kon ik niet internetten, van alles geprobeerd maar niets lukte. Uiteindelijk de laptop in de fabriekssituatie terug gezet maar ook dat hielp niet. Vanochtend met Roeland op pad, hij moest een telefoonkaart voor zijn tablet hebben en ik heb een dongel aangeschaft, en ja hoor nu doet alles het weer. Ik moet nog even bekijken hoe het met de foto's gaat, het is een kaart van 3 Gigabite, dus even zien hoe vlug die opgaat. Zo, nu naar het strand en straks weer verder.

Groetjes van Anita en Wim

Zo, inmiddels terug van het strand en weer verder met ons verhaaltje. Na deze enerverende week met al die computerproblemen nu weer tot de orde van de dag. Eergisteren kreeg Anita het begin van een migraineaanval op het strand, vlug paracetamol geslikt en toen maar afwachten. Om half vijf moesten we terug naar ons hotel maar dat leek ons niet verstandig op de fiets en ook de dochter en schoonzoon van Norman waren het daar niet mee eens. Anita werd achter op de brommer gezet bij de dochter, die bracht haar naar Bumas, de fiets van haar werd door de schoonzoon naar het hotel gereden daarna ging hij met zijn vrouw terug naar het strand. Geweldig lief van de mensen ze leefden erg mee. Gisteren was het weer war beter, ze heeft een massage genomen om haar nek wat los te maken en vandaag was ze weer een stukje opgeknapt. Verder hebben we niet veel beleefd en zijn er geloof ik ook geen foto's gemaakt dus de plaatje galerij kan vandaag niet aangevuld worden, misschien de volgende keer

Nogmaals groetjes en liefs van Anita en Wim

p.s. Hester je kalender is vanochtend aangekomen, hij ziet er weer fantastisch uit

1. Hilly:
    30 januari 2015
    Wim je berichtje net binnen gekregen. Hoera het werkt!
  2. Ben en Mijo:
    30 januari 2015
    Ja dat wordt tijd, want ik lees alles wat jullie daar zo allemaal doen, en realiseer me dat jullie al weer bijna een maand weg zijn.
    Veel vrienden, die komen, althans dat begrijp ik uit de berichten en mooie foto's, vooral de bloemen waren erg mooi.
    Geniet daar maar van, hier is het kwakkelen.
    Met een warme groet,

ook van Ben, Mijo
  3. Johan en Ria:
    2 februari 2015
    Helaas zit ik zelf nog steeds in een proces van kwakkelen. Al twee prednisolon en drie antibiotica kuren ondergaan die nog steeds niet helemaal hebben geholpen. Het betreft de bronchiën, maar vooral ook de keel, en de laatste mislukte scopie door de keel en slokdarm in de Radboud heeft ook niet echt een positieve bijdrage geleverd. In 2003 was ik al bekend met het oorsuizen. Kon er echter mee leven totdat ik ruim een week geleden wakker werd met veel lawaai in mijn kop. Sindsdien een zeer hoge frequentie van oorsuizen. Vooral als het dagen achter elkaar doorgaat..... Volgende week nog langs de KNO arts voor keel en het laatste. Weet niet zeker meer of we wel naar Bali kunnen gaan. Op dit moment veel twijfel.