DE BALIBODE 2015 Nummer8

26 januari 2015 - South Denpasar, Indonesië

Lieve familie, vrienden en de rest
Dit zal wel een heel kort Balibode worden, Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik heb al dagen computerproblemen en nu wordt er weer geen back up gemaakt dus ik weet niet of het lukt en ook niet of ik hem straks kan versturen. Als het gaat komen er ook nog wat foto"s bij. Gisteravond zijn Gepke en Jan gearriveerd en vandaag nu deze avond komen Hillie en Roeland, we zitten nu in de lobby te wachten. Het weer is onveranderlijk warm en "s avonds en 's nachts een buitje temperatuur een graadje of dertig, dus lekker warm. Zo nu ga ik proberen de logger te versturen, als het lukt kan ik zo nog even verder schrijven in een aanvullend berichtje
Liefs en groetjes van Anita en Wim Het eerste deel is inmiddels geplaatst en ik kan nog even verder gaan. Ook de foto's zijn er weer maar Hillie en Roeland nog niet. Het hele ontvangstcommittee zit inmiddels te wachten. Anita heeft gisteren, zondag ongeveer de hele familie van Norman op het strand op de plaat gezet, dus thuis kan ik er weer een plaatje van maken om komend jaar mee te nemen. Zondag zijn we met Nyoman onze tuin en klusjesman en de hele familie naar de markt geweest om sate te eten het was heel gezellig en de kinderen hebben gesmuld. De oudste van N. de zoon is inmiddels zeventien, hij is een kop kleiner dan onze kleinzoon Bas van dertien hij was nu klaar met school maar doordat hij er zo jong uitziet en klein is is werken er nog niet bij, dus gaat hij nog maar een andere cursus volgen, misschien groeit hij dit jaar nog wat en gaat hij er volwassener uitzien. Zo it was het en de auto met Hillie en Roeland komt nu net binnen, groetjes en zot de volgende keer Wim

1. Johan en Ria:
    26 januari 2015
    Ik zie dat vaste overwinteraars allemaal alweer zo'n beetje aanwezig zijn en weer deel uitmaken van de Balinese gemeenschap aldaar. Woensdag vertrekken ook Ans en Nol om daar vervolgens dan vier weken te blijven. Wij gaan op 14 februari vertrekken. Ria heeft vandaag een spuit in het andere heupgewricht gehad en hopen dat deze ook weer tijdelijk zal gaan helpen. Een beetje mobiel zijn zou wel fijn zijn. Groetjes aan bekenden en gezond blijven.
    Johan en Ria
  2. Hilly:
    27 januari 2015
    Hallo Wim en Anita, ik heb jullie Balibode gelezen. Zit bij het zwembad. Ga nu proberen een flitsje te schrijven.