balibode 25

29 maart 2014

Lieve lezers,

Dit wordt alweer de laatste mail, er zijn 3 maanden voorbij en zaterdag komen we weer thuis. Gisteren was het even heel stil na het vertrek van iedereen, het went snel dat wel. Vanmorgen bij het ontbijt misten we onze tafel in het gras, die was opgeruimd. Ik heb gevraagd waarom en Puthu gaf als antwoord dat het nu erg stil was en dat de tuin gister schoon gemaakt was. Toen heb ik maar gezegd dat het natuurlijk kwam omdat Hilly en Roeland weg waren en wij als enige over. Even later kwam Ria haar excuus maken en zei dat ze dachten dat we allemaal weg waren, fout antwoord ze weten dat we vrijdag gaan dus gewoon niet erg aardig. Zal ik hem weer neerzetten vroeg ze, morgen maar was ons antwoord, we kregen wel twee bananen en papaya om het een beetje goed te maken.We zijn lekker koffie gaan drinken en naar het strand gegaan een heel fijne dag, rustig veel zon en heerlijk water. Vanavond met onze Duitse vriendin Marlies gegeten ,lekker en gezellig. Vanmorgen stond onze tafel er weer met bloemetjes, ze waren allemaal erg vriendelijk dus begrepen mij goed. Daarna weer een heerlijke dag op het strand na onze koffie die we ook van gister nog moesten betalen, Wim was de portemonnee vergeten. Ze kennen ons zo goed dat het geen punt was. Ik heb alle was weg gebracht die ik morgen weer ingepakt kan halen, gaat lekker schoon in de koffer . Thuis heb ik dan nog maar was van twee dagen wat een verwennerij, dat moet je natuurlijk wel zelf doen. Ook een kado gekocht voor het kleine meisje van het strand ze wordt zondag 2jaar. Een zonnebril (groen met roze) ze is gek op die van mij, voor haar broer kleurpotloden, hij is gek op tekenen. Onze laatste dag is aangebroken en we zijn weer lekker verwent. Op het strand heb ik een lekkere laatste massage genomen, soms moet je jezelf verwennen. Later kwam de dochter van degene die ons op zondag gebakken banaantjes geeft en ik - vol verbazing kreeg een tasje in mijn handen geduwd met zeep een leuk toilettasje en gember thee met houten lepel , om de thee mee te scheppen, erg erg lief, later kwam moeder nog zelf met twee bakjes bananen, speciaal voor ons gebakken. Ook de moeder en vader van Kadek kwamen nog met een prachtige ketting en ring aanzetten en Wim kreeg een overhemd, Lezers, wat ga ik deze lieve mensen allemaal vreselijk missen. Vanavond in hun restaurantje gegeten en we mochten absoluut niet betalen, (ik wordt er helemaal verlegen van). Dikke kussen uitgedeeld plus de kadootjes voor de kinderen en tot volgend jaar. Vanavond de koffers gepakt en morgen nog tot 14.00 uur naar het strand, dan douchen en om 16.00 uur op naar het vliegveld. Zaterdag kunnen we dan onze eigen (echte) familie en vrienden weer in de armen sluiten. Iedereen bedankt voor alle leuke reacties en tot vlug,

Inmiddels thuis heb ik ontdekt dat de laatste reislogger niet verstuurd is, dus nu, zaterdag stuur ik hem nog. De reis is voorspoedig verlopen, we waren vanochtend om 09.30uur op Schiphol, waar Jeffey en Janna ons al stonden op te wachten. De overgang is perfect, we kunnen nu al in de tuin zitten dus wat wil je nog meer. Ik stop nu en schrijf maandag nog een laatste reislogger 2014

dikke kus Wim en Anita

1. Jos Burgwal:
    29 maart 2014
    Welkom thuis! Wat hebben we weer genoten van alle mooie verhalen. Jullie hebben volgens mij een mooi seizoen gehad, met Hilly en Roeland , en veel anderen. Het weer is hier inderdaad bizonder. Wij genieten van onze pup, vandaag 10 weken oud. Het is een hele klus, maar ze is heel bizonder.
    Groet,
    Jos en rien
  2. Lutz kuipers:
    30 maart 2014
    welkom thuis. groet Henk en Lutz
  3. Hilly:
    30 maart 2014
    Ik had de tafel uit de tuin in de handbagage. Welkom thuis ! Gelukkig toch nog een goed eind van de vakantie.