DE BALIBODE 23 Tweede deel

21 maart 2015 - South Denpasar, Indonesië

Reislogger 23 vervolg,

Na het uitgebreide verslag van vrijdag nog even een berichtje over de rest van onze belevenissen. Na het eilandtripje van de drie diehaerts 's avonds lekker gegeten in het "hotel " Ik moet zeggen het eten is hier voortreffelijk, ik heb inmiddels al black snapper gegeten, een lokaal sasakhapje, natuurlijk ook vis en gisteravond weer iets anders, een grote brok lekkere vis met een heerlijk sausje. Verder doe ik niets, alleen hoesten proesten en niezen. Ik ben de hele dag uitgeteld helaas komt van het snorkelen hier helemaal niets, ik kan bijna niet ademhalen en dan is snorkelen niet mogelijk. Dus alleen zo nu en dan even dopen in de zee die overigens fantastisch blauw en helder is. Ik stop er weer mee en Anita zal over de verdere belevenissne van deze twee dagen vertellen en dan zal ik nog wat foto's bijvoegen als het internet het doet want dat geeft hier nogal wat problemen. Gistermorgen met Roeland gezwommen en oefeningen gedaan, nu in water tot je borst zoals het hoort . Wij kwamen dus super ontspannen aan het ontbijt. Weer erg veel zon dus lekker even dobberen, boekje lezen en zwemmen, rondje eiland in een verkorte versie, we zijn midden doorgestoken tussen de huisjes en koeien, echt achterland al is het hier klein. Vandaag weer zon en het zelfde liedje nu een klein wandelingetje met Wim en bij Sunset Beach op een bankje gezeten en om ons heen gekeken. Vanavond een ander restaurantje geprobeerd en dat was geen succes. Hilly kreeg kip waar je iemand de kop mee in kon slaan, mijn gado-gado dreef in de saus en er zaten veel aardappels in, Roeland had nasi-goring zonder smaak en Wim vis (ikan pepes) die misschien nog het best smaakte van alles, de bofkont. Een lekker windje nu om even te mailen en zo naar bed, 8.25 uur. Dikke kus en de groetjes Wim en Anita

1. Johan en Ria:
    21 maart 2015
    In elk geval is het daar beter dan hier in de " lente" in Nederland. Het zonnetje, als het schijnt, is wel krachtig, maar verder is het guur en onbestendig. Beide, Ria en ik, zijn weer aan de antibiotica vanwege een behoorlijke hardnekkige luchtwegeninfectie. Dus Wim, twee collega's erbij. Beterschap! Komen vast weer betere tijden, maar eigenlijk kun je het daar niet gebruiken.
  2. Jos Burgwal:
    21 maart 2015
    Mooie verhalen, en de foto,s" prachtig. Jammer, dat Wim het zo slecht heeft. Schrale troost, met de koude zeewind hier was het niet al te best voor hem geweest.
    Wij vertrekken over 14 dagen, zullen proberen de leegte die jullie bij Norman achter laten te vullen. Nogmaals , jammer dat we jullie gaan missen. Groet aan allen.
    Jos en Rien
  3. Lutz kuipers:
    21 maart 2015
    , maar het is wel jammer , vorig jaar was je ook steeds de pisang toen met vallen en weer opstaan.
    mochten jullie trouwens nog de welbekende Rado tegenkomen(band en klokje vanaf 18mm ) dan hou ik me aanbebolen. maar er niet voor op zoek gaan hoor. het moet puur toeval zijn. Vorige maand is de mijne er mee opgehouden.
    liefs en beterschap voor Wim.
  4. BETS:
    21 maart 2015
    Wat genieten jullie toch van al deze indrukken., goed één keer minder lekker gegeten dat gebeurd thuis ook wel eens.
    Wim ik hoop dat je snel weer opknapt, je moet deze laatste weken ook nog genieten hoor.
    Het is vandaag eerste lentedag maar het voelt niet zo aan, gure koude wind en af en toe wat regen.

Groetjes Bets
  5. Ben en Mijo:
    21 maart 2015
    Ja die lente, het was afgelopen week best lekker weer, maar dat is nu even anders. En die luchtwegen, ook hier de nodige last bij mij deze keer.
    maar verder: blijf genieten, de tijd gaat hard, en misschien nemen jullie het mooie weer mee.
    En mooi, die ananas. Liefs, Ben en Mijo
  6. Vincent van der Klei:
    Beste mensen,
    Wat is dat toch dat menigeen in het ,buitenland, zo ietwat euforisch, maar veelvoudig enthousiast een eenvoudig leven aldaar kan beschrijven tot in ieder uitgewerkt detail en bovendien een ,volger, nog redelijk kan amuseren!
    Ik vind dat knap, doe dat over een dagelijkse beschrijving van je leven in Holland maar eens na!
    Dan vindt menigeen ,volger, het meteen een saaie kopie van z'n eigen leven! Niet meer zo leuk dus, voer voor de phychiater!
    Interessant.
    Groetjes Vincent van der Klei