Balibode 22

18 maart 2014 - Sanur, Palestina

Hallo,

Vandaag, maandag vroeg uit de veren want onze buurman Hans is jarig. Om 7.00 uur stonden we met drie vrouwen vlaggetjes op te hangen en ballonnen. Natuurlijk knalde er een kapot en wij lachen, Hans en Lies sliepen er gewoon doorheen. In de keuken hadden we voor Hans zijn ontbijt op een blad laten zetten en voor Lies hadden we een bakje pinda's. Ze zei deze week voor pinda's kun je me wakker maken, dit werd onthouden door ons. Puthu, het keuken meisje durfde eigenlijk niet zo naar binnen en vond het eng. De sleutel van Roeland past in dit gebouw op alle deuren erg handig in dit geval. Er werd al gezegd "liggen ze niet in hun blootje", jammer dan. We hebben hard beklopt en direct de deur geopend en zijn met zes man naar binnen gegaan en die arme Puthu. Lies zat rechtop in haar bed en Hans lag nog met zijn hoofd onder het kussen, na ons schone gezang was hij ook wakker. Ze hebben vreselijk gelachen , Hans kreeg van ons allen een fles Bintang die wij ook weer gekregen hadden met een klein luchtje op een kaartje (ook gratis) was het kado compleet. Lies zat al snel pinda's te eten en Hans keek nog steeds verbaasd om zich heen. Hierna zijn de vrouwen gaan zwemmen en daarna naar het strand, het weer is nu goed. Om 17.00 uur hebben we met 15 personen op het gras voor de deur gebak gegeten en iets gedronken plus gezongen en zoutjes gegeten. Van vrienden zou Hans een rookworst krijgen, alleen deze is per vergissing door het personeel van hun hotel in de pan gedaan, ze dachten dat hij was blijven liggen omdat ze van kamer geruild waren. Hij kreeg alleen een foto met het personeel en de gebakken rookworst, grote lol dus. Hierna nog een heel klein erg klein hapje op de markt gegeten en op de terug weg muggen spul voor Hester gekocht voor deze zomer. Dit was het weer, nog tot volgende week maandag en dan gaan ze met zijn allen naar huis, wij blijven nog vier dagen langer, dikke kus van ons

1. Hester:
    18 maart 2014
    Hallo lieve opa en oma , ik heb een waaier nodig want ik moet op één April een toneelstuk spelen op school. Maar ik heb geen waaier .willen jullie misschien kijken of er er een leuke waaier is?
    Kusjes en knuffels van JANNA
  2. Hilly:
    18 maart 2014
    Komt als eerste en vertrekt als laatste. Ja, wrijf het er nog maar eens in.
  3. Lutz kuipers:
    18 maart 2014
    waar doen ze het toch van!!!!!!!!!!!!!!!!