DE BALIBODE 2016 dertiende jaargang nummer 18

1 maart 2016 - Sanur, Indonesië

Lieve familie en vrienden,

Schrikkeldag, dus zo maar een extra dagje, we hebben er niets van gemerkt, voor ons was het gewoon maandag en dus moet er weer geschreven worden. Het zal wel een korte bode worden want we hebben weinig beleefd, het weer is wat wisselvallig zo nu en dan een buitje maar wij vinden het iets te vaak, maar de temperatuur blijft geweldig, beter dan in dat koude kikkerlandje. Vandaag kregen we onze paspoorten terug dus het visum is geregeld en geeft geen problemen meer. Ook zijn er weinig foto's ik denk alleen van het monument in Denpasar, dat heb ik vorige week gefotografeerd toen we op visumjacht waren. Verder hebben we Graham en Jan uit Engeland uitgezwaaid, die zijn gisteren vertrokken met een indringende uitnodiging om dit jaar eens naar Engeland te komen om het eiland Wight te bekijken , zij wonen daar tegenover op het vaste land maar hun zoon heeft op Wight een boerderij. Gisteren was het op het strand weer bananendag en de banaantjes waren weer over heerlijk. Zo nu ben ik uitgeschreven misschien weet Anita nog iets te vertellen. Deze domme zin schrijft Wim iedere keer en slaat dus nergens op. Pia, ons oudste poesje van 5 maanden wordt regelmatig belaagd door de drie kleintjes van plus minus 2 maand. Ze proberen alle drie  bij haar te drinken en de lieverd moedert op haar manier erg lief over ze. Soms ligt ze bovenop eentje omdat ze gewoon lekker wil spelen. De kleintjes gaan nu eindelijk groeien maar zijn nog echte (heel lieve) scharminkels met dunne lange poten en grote punt oren. Morgen weer een dagje weg (ja, Bets weer) dus volgende keer andere berichten, dikke kus van ons

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rita Bongenaar:
    1 maart 2016
    Jammer dat het iets te veel regent. Gaan jullie dan toch met de fiets naar de markt ? Heel langzaam vertrekken jullie vrienden heb ik begrepen. Gelukkig geen problemen gehad met het nieuwe visum. Nog een maand om te genieten dus doe jullie best!!!!! Groetjes van ons beidjes vanaf onze vakantieplek. Rita B
  2. Adrie:
    3 maart 2016
    Lieve Wim&Anita, even een berichtje vanuit Heemskerk. Het wordt elke dag iets langer licht dus we gaan weer de goede kant op.Jullie doen het toch maar goed om de winter op het zonnige en warme Bali door te komen, zeker geen straf! Volop genieten van alles dat Bali te bieden heeft.Nog heel veel plezier en gefeliciteerd met de verjaardag zondag van onze gezamelijke kleinzoon. 15 jaar alweer, wat gaat het toch hard he, het wordt al een hele bink!!Leuk om te zien hoe hij veranderd van kind naar man! Groetjes en tot mails, Fred&Adrie