DE BALIBODE 2016 dertiende jaargang nummer 9

29 januari 2016 - Sanur, Indonesië

Hallo alle lezers,

Daar zijn we dan weer na een dagje met veel mooi weer op het strand. De moesson lijkt al weer voorbij, vandaag was het de hele dag droog, redelijk veel zon en broeierig, maar wat wil je na al dat water. We hebben een paar echte buien gehad, zie ook de enige nieuwe foto en veel wat zeurderige buitjes maar we zijn wel regelmatig toch nog even op het strand geweest, voor een hapje en een drankje. Veel beleefd hebben we niet, maar wel vaak erg lekker gegeten. Met Wybe en Ton al weer uitgebreid gediscussieerd over alle wereld en andere problemen (en ze opgelost) en de rest van de ABC club luistert dan vol aandacht. Het strand stroomt zo langzamerhand vol met alle vaste Norman klanten en het is weer als vanouds. Zo nu ben ik uitgeschreven en Anita neemt het van mij over. Ja ja, of ik wel veel weet maar goed vanmiddag het iets frisse water in met z'n drieen en drie stoelen, Lily dacht leuk te zijn (was ze ook) en nam een aanloop en een duik, plofte op twee kussen en lag te midden van ons te water met een been in de ene stoel en de rest van haar mooie vormen bovenop de andere en dat voor iemand van 72, knap hoor. Ik heb ook nog even met Kadek gezwommen. Net na drie dagen weer heerlijke ijskoffie gedronken bij Luthu's, daar hadden we wel weer zin in. Dit was het weer, dikke dikke kus.

Anita en Wim

1. Lydia:
    29 januari 2016
    Altijd weer leuk om te lezen dat het jullie goed vergaat.Prachtige laatste foto! Hier is het even een ander verhaal. Veel wind en regen dus de fiets blijft in de schuur. Dat wil wel wat zeggen.De komende tijd zit ik midden in een verbouwing. De badkamer en toilet krijgen een metamorfose.Ben me geestelijk aan het voorbereiden en dan komt het dik voor elkaar.
    Niet te lang in zee hoor want dat wordt je huid zo week , ha ha
    groetjes en tot later.
    Lydia
  2. Mary:
    Hallo Anita en Wim,

Heerlijk om jullie zo zien te genieten!
    Hier meer herfst dan winter, nog één maandje afzien en dan lekker het voorjaar in!
    Op het hof is het behoorlijk stil, met ook de Tesselaars op cruise!
    Wij blijven deze keer thuis, gaan niet skiën! Wel genieten van de kleintjes.
    Vijf dagen oppassen bij Bar zodat zij voor het eerst in zes jaar eens samen wegkunnen!
    Jullie weer veel plezier en fijn verblijf daar! Groeten Mary en André
  3. Vincent van der Klei:
    29 januari 2016
    Altijd prijs...opgewekte mededelingen over een warm (redelijk afmattend) klimaat in Bali voor een thuisfront met zielige koukleumers (wat kunnen sommigen steeds weer zeiken over onze zeer milde winter met 12 graden celsius in Holland) mensen met en zonder afgescheurde Quadriceps
    Femoris spierenbundels wensen jullie een fijne tijd in onze oude kolonie!
    Groeten Vincent
  4. Gerard de Meij:
    1 februari 2016
    Hallo Wim en Anita, Ik heb een reisprogramma op een regionale omroep in Gelderland. RTV Favoriet FM. Op zondagavond om 23.00 uur besteed ik aandacht Nederlanders die overzeese reizen maken. Ik vond jullie Balibode zo leuk dus ik wil jullie vragen of ik stukjes uit jullie verhalen kan vertellen tussen de Indonesische muziek door die ik draai. Alleen met vermelding van voornamen. Als jullie het leuk vinden dan nodig ik jullie bij de laatste verhalen over Bali e.o. uit in onze studio in Zevenaar. Ik hoor het graag. Veel plezier daar. Groet, Gerard de Meij
    In de late uurtjes op Zondagavond ( RTV Favoriet FM 94.0 of via internet RTV FAVORIET.NL
  5. Wim Louwen:
    2 februari 2016
    Gerard,
    Natuurlijk gaan we akkoord met het gebruik van onze Balibode in jouw programma. Wij verblijven tot eind maart in Sanur en komen daarna terug naar Beverwijk. Jammer genoeg kunnen we jouw programma hier niet ontvangen anders hadden we zeker geluisterd.
    Hartelijke groeten Anita en Wim Louwen
  6. Gerard de Meij:
    2 februari 2016
    Hallo Anita en Wim,
    Hartelijk bedankt voor jullie akkoord. Als je kunt Googelen op internet dan kan je
    RTV FAVORIET.NL/UITZENDING GEMIST invoeren, daarna zoeken op zondag.. 23.00 uur
    aanklikken en je hoort eerst het nova nieuws en daarna begint de muziek met het programma. Veel plezier op Bali.
    Hartelijke groet
    Gerard