DE BALIBODE 2016 dertiende jaargang nummer 4

12 januari 2016 - Sanur, Indonesië

Lieve familie en vrienden,

Nummer vier al weer, wat zullen we nu weer schrijven Allereerst het weer, de Balinezen klagen dat het zo warm is, wat moeten wij dan wel zeggen, het is meestal zo'n 33 graden dus lekker warm, maar met het zeewindje best uit te houden. Ons hoor je niet klagen. Echter vanochtend had ik even kippenvel toen ik de zee in ging, het water was plotseling wat frisser, ik denk dat het 27 graden was in plaats van 30 maar vanmiddag was de temperatuur al weer opgelopen. Tot nu toe ondanks de moessontijd is er nog geen druppeltje gevallen hier in Sanur en dat bevalt ons wel. We sturen dit keer wat plaatje van ons hotel en van de zondagsdrukte op het strand. Om half vijf is het water nu grote teen hoogte zodat 90% van je lichaam boven het water drijft. Kadek, vindt het ook matig met iets meer water kan ze lekker spartelen en wil ze er niet uit nu is ze na 10 min. klaar. Gisteren werden we eerst verwend met lapis en groene cake, later (het was zondag) met gebakken banaan en als we soms geen nee zeggen met nog heel veel meer. Als het goed is zijn Ton en Ellen vanmiddag geland en ook op Bali. Vincent, de enige moord die ik tot nu toe kan melden is van een paar mieren en wat vissen, verder nog geen ernstige dingen, we blijven voor je uitkijken.

Groetjes Anita en Wim

1. Hilly:
    12 januari 2016
    heerlijk zulk weer, houden jullie de zon nog een poosje vast. Leuke foto's. Komen jullie optrekje gauw eens bewonderen. Nog twee bali bodes te gaan. Hebben er enorm zin in. Groetjes roeland en hilly.
  2. Ella:
    12 januari 2016
    Het gaat hier nu echt winter worden van de week dus tijd om weer naar warme oorden te gaan . Heb er echt zin in . Groetjes van hier Ella