DE BALIBODE 2016 dertiende jaargang nummer 1

Lieve familie en vrienden,

Vrijdagmorgen bijna half tien en ons eerste ontbijtje genuttigd. Als eerste wensen wij alle Balibode lezers een heel gezond en gelukkig 2016. We hebben gisteravond nog geprobeerd het oudejaar uit te vieren op het strand maar om tien uur was het voor Anita helemaal genoeg en dus zijn we om half elf naar onze kamer gelopen en als een blok in slaap gevallen. De ontvangst op het strand was geweldig, de hele familie viel ons om onze nek, en dat zijn er veel. Super leuk. Het was ook prachtig weer, dus heel veel vuurwerk maar ook heel veel lekker eten, sateh lilit, sateh ajam, diverse erg lekkere sajurs en nog meer, bovendien waren ze niet zuinig met de drankjes dus oppassen geblazen. Een geweldig feest, maar voor ons niet helemaal weggelegd, toch heel erg genoten.

Na een heerlijke eerste stranddag heb ik besloten om toch maar mijn eerste verhaaltje af te maken, wij zijn dankbaar voor de snelle reacties, vooral die van Vincent vdK hij gaf een paar leuke onderwerpen aan om over te schrijven, maar ik weet niet of wij zoveel beleven. De eerste dag was lekker warm, zo'n 32 graden en veel zon, dus wel onder de paraplu. Op het strand ws het in de ochtend en in de loop van de middag enorm druk, ook vanwege Nieuwjaar heel gezellig maar ook lawaaierig. Lekkere mie goreng gegeten en een sapje gedronken.

Nu nog even de reis, hij verliep voortreffelijk, goede stoelen uitgezocht, we zaten in een afgescheiden gedeelte van het vliegtuig, rij 23 met drie stoelen die we moesten delen met een gezellige en vriendelijke jongedame van eind twintig. Doordat we maar met z'n dertigen zaten was het lekker rustig, maar het was ook behoorlijk warm dus van slapen kwam niet veel. Het vliegtuig zat bijna vol dus waren er geen ligplaatsen. Van Jakarta naar den Pasar evenzo maar dat is maar ruim 1 uur. Alleen bij het landen een klein probleempje, er was een inspectie van de landingsbaan en dat hield in dat we rondjes gingen vliegen, dus hebben we Sanur heel goed van boven bekeken. Op het vliegveld stond onze chauffeur al klaar, het was erg rustig op de weg en we waren in een kwartiertje in ons hotel. Hoe dat bevalt lezen jullie in de volgende B bodes. Verder nog een opmerking, ik heb nog niet gekozen voor de betaalde versie van de Balibode dus er staan nu nog advertenties bij ik was het vergeten maar zal dit deze week veranderen

Voor nu stop ik maar even want ik weet niet of deze Bode opgeslagen wordt en dan moet ik opnieuw beginnen.

Groetjes Anita en Wim

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hilly:
    1 januari 2016
    Ook voor jullie een heel gelukkig 2016. We gaan nu slapen na een prettige jaarwisseling te hebben gehad in Kudelstaart. Fijn dat jullie reis goed is verlopen. Groetjes Roeland en hilly
  2. Lydia:
    1 januari 2016
    Allereerst de beste wensen.Fijn dat jullie een voorspoedige reis hadden.en dat jullie een warm onthaal kregen.Dat is toch geweldig!
    De vakantie kan beginnen !!!!!!! Veel bijpraten en genieten.
    Veel plezier, Lydia
  3. Jos Burgwal:
    Best Anita en Wim,
    Goed om van jullie te horen. Mag het een mooi en gezond jaar voor jullie worden. De start kan slechter !
    Hopelijk tot snel,
    Jos Rn Rien
  4. Ella:
    1 januari 2016
    Op de eersteklas de bestewensen !! Het is voor jullie al goed begonnen . Hier was het ook allemaal top nu schijnt het zonnetje een klein beetje dus een mooie dag . Veel plezier en genietElla
  5. Lutz kuipers:
    1 januari 2016
    veel goede mooie dingen, maar vooral veel gezondheid voor jullie in 2016. Knuffel.
  6. Serv:
    1 januari 2016
    Lieverds,ook voor jullie alle goeds en een super 2016 !!!
  7. Johan en Ria:
    1 januari 2016
    Nu hebben ook wij jullie verhaal gelezen. We vroegen ons al af of je wel weer zou gaan, maar jullie start is in alvast goed begonnen, zien we. Voor ons gaat het er niet meer inzitten en balen daar echt van. Te veel gedoe achter de kiezen en zonder in details te treden, Ria zou 6 januari al worden geopereerd, maar dat is vanwege een wortelkanaalbehandeling even uitgesteld. Weken heeft onze email vanwege hecken plat gelegen. Een heel gedoe het weer op de rails te krijgen. Gisteren functioneerde alles weer. Bij deze ook ons nieuwe Emailadres. Moet je maar even veranderen. [email protected].
    Veel vakantieplezier en groeten aan bekenden,
    Groetjes,
    Johan en Ria
  8. Adrie:
    1 januari 2016
    Lieve Wim&Anita, wat fijn dat de reis goed is verlopen en dat het weer zo vertrouwd is om op Bali te zijn en dat het welkom zo hartverwarmend was! Wel een overgang de temperatuur van de ongeveer 9 graden hier naar 32 graden op Bali, lijkt me niet verkeerd zo lekker warm! Tot mails , liefs vanuit Heemskerk Fred&Adrie
  9. Mieke:
    1 januari 2016
    Bij dezen wens ik jullie ook een heel gezond,gelukkig 2016 toe!
    Ik ben blij dat ik me heb aangemeld voor jullie BB en zo op afstand een beetje kan meegenieten en jullie belevenissen volgen.
    Warme groet uit Vriezenveen
  10. BETS:
    1 januari 2016
    Nogmaals de beste wensen voor 2016. Heerlijk dat alles weer voorspoedig is gegaan. 12.00 Uur niet gehaald kan ik me heel goed voorstellen maar nu weer uitgerust en genieten van alles.

Groetjes Bets