DE BALIBODE 2016 dertiende jaargang nummer 0

27 december 2015 - Beverwijk, Nederland

Lieve familie en vrienden,

Het is inmiddels 27 december en onze koffers zijn van zolder gehaald maar zijn nog leeg. Morgen begint Anita te pakken en ga ik proberen de juiste stoelen te reserveren. ook moeten we de Kerstspullen nog opruimen maar dat zal ook wel lukken. Woensdagmiddag vertrekken we naar Schiphol en Garuda Indonesia brengt ons dan om 15.45 naar ons " tweede vaderland" Misschien gaan we donderdag nog even naar het strand om Nieuwjaar te vieren, maar dat ligt er aan hoe fit we zijn Vrijdag komt de eerste Balibode uit en dan horen jullie hoe de reis verlopen is.

Groetjes

Anita en Wim

1. Serv:
    27 december 2015
    Heel veel sterkte met het afronden in Nederland !
    Succes met inpakken en een heeeeele goede,voorspoedige reis !
    We verheugen ons al,op al jullie belevenissen.
    Best jaloers,natuurlijk !
    ✈️
  2. Hilly:
    27 december 2015
    Goede vlucht met de juiste stoelen toegewenst.alvast een goed uiteinde en een nog beter begin.
  3. Lutz kuipers:
    27 december 2015
    veel plezier. en geniet de komende maanden.
  4. Hilly:
    27 december 2015
    Wij wensen jullie nogmaals een goede vlucht met de juiste stoelen..
  5. Lily:
    28 december 2015
    Prettige vlucht.
    Goed uiteinde en een goed begin.
    Hoop jullie te zien over een paar weken.
  6. Riet:
    29 december 2015
    Bijna klaar voor vertrek dus; nog een laatste oer-Hollandse maaltijd en dan op reis!
    Een heel goede reis gewenst, blijf gezond en geniet maar weer heerlijk van dat prachtige land. Verheug me alweer op de foto's!
  7. Vincent van der Klei:
    30 december 2015
    Hi Wim,
    Nou niet om elke voorspelbare gecontroleerde scheet een reisverslag doen in je Bali-Bode, maar de komende maanden graag spannende verslagen van jaloezie, geheime relaties, bijna zelfmoorden, matpartijen tussen jouw vrienden aldaar en de bevolking wegens die vreselijke slag in de negentiende eeuw tussen Nederlandse soldaten en zichzelf in vol ornaat mooi opgetuigde lokalen met de kris in de hand!
    Ik ben benieuwd,
    Groetjes Vincent van der Klei