DE BALIBODE 2015 Nummer 19

6 maart 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve lezers,

Vandaag is onze kleinzoon jarig en wordt alweer 14 jaar, is dus niet klein meer.

Maandag heb ik een bezoek aan de tandarts gebracht, niets ernstigs, alleen een controle

Ze, het is een tenger vrouwtje komt op een grote brommer aan en is zeer vriendelijk, ik was er om 18.30 uur, dan ben je direct aan de beurt. Even een check en wat bleek ik heb helemaal niets. Wel was er veel tandsteen en dan kon ze weghalen, zo gezegd zo gedaan (niet dus) ze is 40 minuten bezig geweest, met een dun boortje, een dikkere, een smeerseltje waar het mee los kwam en nog een keer opnieuw. Alle tanden aan de buitenkant schoongemaakt en toen was ik klaar. Bij mijn eigen tandarts is het boor, boor en een haak ertussen (soms met pijn) en na 5 minuten klaar. De mondhygeniste hetzelfde liedje maar dan met een gepeperde rekening. Ik betaalde 49 Euro en kreeg nog een tube tandpasta toe en heb een heerlijk schoon gevoel in mijn mond. Verder stroomt het hotel een beetje leeg, van de 73 kamers zijn er nu 35 gevuld. Wij vinden dit niet erg, lekker rustig (wat worden we oud en saai he). Verder niets beleefd, dit was het voor dit keer, sorry

dikke kus voor iedereen en Bas en Janna een beetje meer