DE BALIBODE 2015 Nummer 15

20 februari 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve familie, beste vrienden en overige lezers van de Balibode 2015,

Na een zeer zonnige dag is het weer avond geworden en moet de Balibode weer geschreven worden. Vandaag zijn we even bij hotel Mercure beland, verre buren van ons, voor enkelen Vincent en Geertje van der Klei, logeren daar en hadden ons gemaild eens langs te komen. Samen een drankje genuttigd en wat bij gekletst, erg gezellig, nog wat tips gegeven over bezienswaardigheden en toen terug naar ons strandje voor een doerian feestje. Onderweg kwamen we langs een houtsnij winkeltje en we hebben daar nog een beeldje van teakhout gekocht voor 200.000 Rupiah, ongeveer €14,00, we vonden het erg mooi. De doerian stonk weer verschrikkelijk maar smaakte heerlijk. Nogmaals bedankt Hillie voor deze geste. Zoals ik al als ps vermeld heb is het veranderen van lettertype niet mogelijk, Reisloggger kent maar 1 soort letter, dus blijft het als vanouds. Verder heb ik niet veel beleefd, ik ga nu even nieuws kijken op BVN, dat is een Nederlands Belgische zender in het verre oosten, na het nieuws gaat Anita nog even verder met schrijven. Na twee dagen ziek op bed (migraine en weer bronchitis) ben ik weer op het strand geweest. Ik heb nu maar een antibiotica kuur gehaald en na drie dagen voel ik me al een stuk beter. Op het doosje staat niet zonder recept te krijgen, hier kan dat dus wel, staat er wel in het Maleisisch. Nog drie dagen te gaan en hopelijk is het dan ook helemaal weg, we zullen zien. Ik ben wel iedere avond mee geweest om een hapje te eten en te drinken, wel weer blij als we terug waren en direct weer naar bed.Hilly en Roeland zijn weer terug van hun uitje en hebben aardbeien (voor het ontbijt) lekkerre hapjes (lumper) voor bij de koffie en Doerian voor op het strand meegenomen, iedereen weer blij met al het lekkers en met zijn allen gesmuld. Hulde aan onze vrienden. Er wordt nog steeds veel plezier en gekheid gemaakt met elkaar op ons strandje, zodat we nog niet erg naar de kou thuis verlangen ( wel even om te knuffelen) met iedereen. Dus van deze kant dikke kus en grote knuffel.

Anita en Wim

1. Hilly:
    20 februari 2015
    You are welcome. Heerlijk zo met zijn allen te genieten.
  2. Lutz kuipers:
    20 februari 2015
    Ga lekker door met genieten daar, hier is het regenachtig en triest. maar met ons is alles weer oke. groet en een knuf