DE BALIBODE 2015 Nummer 14

17 februari 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve familie, vrienden en alle overige lezers,

Daar gaan we dan weer, we schrijven onze bode nu eerst off line in WordPad, en daan gaan we knippen en plakken en komt hij in de reislogger, nu ook met een ander lettertype en misschien scheelt het wat in verbruik van de dongel. We starten met vrijdag, de visumverlengingsdag, 'ochtends gelopen naar Luthu's om koffie te drinken, vervolgens naar de apotheek voor een tubetje zalf voor mijn koortslip, bij het afrekenen bleek dat het tubetje omgerekend bijna € 14,00 was, Anita reageerde met "wat zo veel? " de reactie was ja hoor. Op de vraag heb je niet wat anders kwam ook ja hoor , het eind van het liedje was een rekening van ongeveer € 1,75 en die zalf hielp ook. Toen terug naar het hotel en gewacht op ons transport dat om twee uur zou komen, om drie uur nog niemand gezien, om half vier kregen we gelegenheid te bellen en ja hoor, moeilijkheden met de visa, de id kaart van Made, onze sponsor zoals dat heet, was verlopen en het kantor Emigrasie accepteerde geen andere wijze van identificeren, dan geef je geen bericht maar laat je klanten simpelweg in het ongewisse. Tot vanochtend wisten we niet waar we aan toe waren maar het schijnt nu geregeld te zijn en als de goden op Bali ons welgezind zijn gaan we vrijdag naar het kantoor. De 14 februari waren Hilly en Roeland 45 jaar samen en dat moest gevierd worden, We zouden op het strand gebak krijgen bij de koffie. Alleen jammer na het ontbijt weer regen en bewolkt, ik ben toen met Peggy en Lily naar Erlanga (goedkope winkel van sinkel) gegaan en we hebben van allerlei leuke dingetjes gekocht. Om 14.30 uur waren we terug en zei Wayan (van achter de balie) meneer Wim en Wieber (dit zei ze echt) zijn op de fiets weg. Lily en ik hebben een broodje gegeten en vervolgens lekker bij het zwembad liggen lezen, tot de heren terug kwamen. Om 17.00 uur werden we allemaal geroepen en kregen we de beloofde taart, wel die was erg lekker en zeer groooooot zodat er niet veel gewoon voedsel meer bij kon. Iedereen rolde 's avonds tonnetje rond in bed. Zondag en maandag was het weer weer super goed en zijn we die paar dagen met regenbuien ook weer vlug vergeten. Dit was het weer, dikke kus

Anita en Wim

ps. Zoals jullie gemerkt zullen hebben het lettertype is toch niet veranderd, reislogger ondersteund deze optie niet ,

Wim

1. Vincent van der Klei:
    Beste Wim en Anita,

We zijn nu geklimatiseerd op Bali (Geertje en Vincent van der Klei en zwager Bram, onze oudste zoon) We vertoeven in het Mercure Resort in Sanur en zijn afwisselend actief of passief.
    Misschien kunnen we eens afspreken voordat we weer de 25ste terugvliegen?! Groetjes Vincent
  2. Hilly:
    17 februari 2015
    Hallo Anita en Wim. Ook hier prachtig weer gehad. Nu even een miezerbuitje. We genieten volop en morgen komen we alweer naar Sanur vol met verhalen. Liefs en tot morgen.
  3. Hilly:
  4. Roeland en hilly:
    17 februari 2015
    Anita zou jij me het adres van de kralen winkel in kuta door kunnen geven? Een mevrouw hier zou het graag willen hebben
  5. Mieke:
    22 februari 2015
    Hallo fam in afwachten van kids
    even een teken van ons Het huis van C M is nog niet ver
    kocht wel kijkers maar geen kopers
    maar er loopt er vast wel een rond
    hopen we.Gaat het weer wat beter met je hoofd Anita Hier is alles goed groetjes en nog veel plezier mieke