DE BALIBODE 2015 Nummer 13

13 februari 2015 - South Denpasar, Indonesië

Lieve familie, vrienden en alle andere lezers,

Maandagavond , na veel regen vandaag nu weer een Balibode schrijven. Zowel gisteren als vandaag is de moesson toegeslagen, het begon gisteren al tijdens lunchtijd te regenen, dus vroeg van het strand af en vandaag tegen drie uur. Roeland, Wiebe en schrijver van dit stukje waren om twee uur aan de wandel, Roeland had een vier koppige Boedha in bestelling, die moest vandaag afgehaald worden, we moesten even wachten want hij moest nog een kleurtje krijgen. Wij een drankje genomen op het strand en na een half uurtje had de Boedha kleur op gedaan, net als wij overigens. Terug gekomen bij Norman was iedereen vertrokken de parasols gesloten en de kussens van de stoelen opgeborgen. Hij had allen weg gestuurd want hij verwachtte een enorme hoosbui. De bui kwam voorlopig niet maar ook wij fietsten terug naar Bumas en het begon tegen vieren te regenen en dat bleef doorgaan tot nu toe.

Verder hebben we niet veel beleefd, morgen moeten we naar het Kantor Emigrasie om 14.00 uur worden we opgehaald en mogen we heel spannend achter op de brommer mee. Het zijn wel twee brommers hoor, ook een helm gaat er op ons hoofd. Voor de verandering willen ze weer eens een foto en vingerafdrukken, ze verzinnen ieder jaar wel weer iets anders, de leukers. Met Lily ben ik vanavond na het eten een blokje omgelopen, dan zie je hoe prachtige Balinese huizen tussen de nieuwe moderne en grote hotels verdwijnen, erg zonde. We kwamen na een uurtje weer met gestrekte benen in het hotel. Nu maar zien wat de dag van morgen ons brengt. Janna leuk een reactie van jou (kus van oma), iedereen de groetjes van ons