DE BALIBODE 2014 Nummer 25

27 maart 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve familie en alle andere Balibode lezers,

Het is al weer donderdagavond en tijd om de voorlaatste Balibode te schrijven. Eert even over het weer, dat is momenteel geweldig de hele dag zon en soms een verfrissend windje. We zijn de dagen aan het aftellen en moeten bijna een planning maken wat nog te doen. Morgenavond garnalen eten met Ella, zaterdag nog eenmaal naar toko Samping een cadeau in ontvangst nemen en lekker te eten, bovendien moeten er nog een paar kleine inkopen worden gedaan dan zondag nog een laatste maal naar de markt eten en dan is het maandag en dat is vertrekdag. Om ongeveer vier uur brengt Nyoman de tuinman ons naar het vliegveld. Over de rest van onze belevenissen gaat Anita nog wat schrijven, ik zal nog een laatste paar over geschoten foto's bijplaatsen, ik zal de nummers vermelden want ik vermoed dat ze ze er tussen plaatsen.

Tot onze verbazing kwamen we zondag bij thuiskomst van de Gili's twee bekenden tegen van onze eerste Indonesie reis. Het waren Els en Freek von Stein,die alle jaren onze Bali bode gevolgd hebben en die we 9 jaar geleden voor het laatst gezien hebben in Kuta. Erg leuk, dinsdag hebben we samen op de markt gegeten en na onze stranddag maken we een praatje en Els doet 's morgens mee met aqua joggen. Gister zijn Hilly en Roeland vertrokken maar andere bekenden weer aangekomen, aflossing van de wacht. Ook zijn we naar de dochter van Norman geweest en hebben daar gegeten en een lamp uitgezocht die we zaterdag krijgen. Vanmiddag van zijn zus een mooie sarong gekregen, erg lief allemaal. Het is weer om verlegen van te worden, deze mensen zijn allemaal zo vriendelijk en dan nog dit. Mensen wij gaan naar bed en jullie een dikke kus (Janna een vette) van Wim en Anita

p.s. de volgende foto's zijn bijgeplaatst: 4007/08/15/16/17/21/22/23/24/25/26/27/30/31/32/33/45