Balibode 11

7 februari 2014

Hallo Balibode lezers,

Daar zijn we dan weer met onze belevenissen van de afgelopen paar dagen. De foto's spreken voor zich zelf maar we zullen er toch maar uitleg bij geven. Gisteren woensdag ving Norman onze stoelenverhuurder, plaatselijke vissersman en nog veel meer, een paar visjes in zijn net dat hij uitspant vanuit de branding naar een bootje wat er ligt. Daarna beloofde hij Anita een paar gebakken visjes. We kregen er vijf en ja hoor we vielen er met z'n tienen op aan zodat iedereen een stukje kreeg, samen met verse sambal matah was het heerlijk. Als jullie alles bijhouden zien jullie dat er ook nog een paar foto's van het tweede bezoek van Susie, Rara en Bambang zijn toegevoegd, ze staan op datum in dit blog. Ze zijn op 26 januari gemaakt. Vandaag hebben we de laatste eer bewezen aan Egon, we waren met z'n zessen, er was een korte dienst door een priester, die bijzonder slecht Engels sprak. We hadden voor bloemen gezorgd en ook Ria, Roswitha haar nicht, de Engelse vrienden hadden dit gedaan. Het was een korte maar mooie plechtigheid in de open lucht, op Bali is een dak voldoende. Na afloop hebben we met z'n zessen geluncht en daarna zijn we naar ons hotel gegaan . In Ria's kamer was nog een enorm bloemstuk geplaatst namens de directie en staf van hun hotel, heel erg mooi. In ons hotel aangekomen ben ik even gaan slapen en daarna weer in ons gewone ritme terug gekeerd, wat zwemmen koffie drinken en eten op de markt. Daarna de Balibode schrijven en straks naar bed.

Dit was het dan weer, we hopen dat we nu weer kunnen vervolgen met wat leukere belevenissen. De groetjes en indien gewenst kusjes van ons.

1. Hilly:
    8 februari 2014
    Hallo dode visjeseters. De vis was verrukkelijk! Nou ja de kuit.( big smile )