Balibode 10

3 februari 2014 - Sanur, Indonesië

Lieve lezers,

Het is inmiddels weer maandagavond en moet de Balibode weer worden geschreven. Het leven kabbelt hier rustig voort, gelukkig is de nicht van Ria uit Londen gisteren in haar hotel gearriveerd. Het is een heel fijne en doortastende nicht die Ria heel veel steun biedt. Vandaag is eigenlijk alles geregeld wat betreft Egon's crematie en alle andere zaken zoals terugreis naar Canada enz.  De crematie is a.s. donderdag en Ria vliegt in principe zondag met haar nicht terug naar Vancouver. Dan kunnen wij dit hoofdstuk sluiten en weer aan prettiger dingen gaan denken. Daarover zullen jullie in de komende Balibodes wel lezen. In verband met de weersomstandigheden hebben we de laatste twee avonden om de hoek gegeten, om half zeven begon het te hozen en dan helpt een paraplu niet erg, maar een grote troost het eten was heerlijk alleen missen we de ijskoffie op het strand. Overdag is het mooi en meestal zonnig weer maar ook zijn er heel plaatselijke buien. Gisteren reden we van het strand naar huis, plotseling was de hele straat vol plassen en in Bumas aangekomen bleek dat het daar gehoosd had, wij hebben geen spatje gehad en dat alles binnen een paar kilometers. Vandaag is onze masseur weer langs geweest, hij heeft Anita uitgebreid behandeld maar komt zaterdag al weer terug om de behandeling voort te zetten, ze heeft er veel profijt bij. Hij heeft ook mijn nek gemasseerd, die is nogal stijf, het deed behoorlijk pijn maar mijn spieren waren zo hard dat hij er moeite mee had om ze soepel te krijgen, dus zaterdag maar een nieuwe beurt. Er zijn weer wat nieuwe foto's geplaatst waaronder de bloemen die Hilly van het strand opgeraapt heeft. We worden iedere dag verwend door Norman en zijn familie op onze vaste stek, al onze vrienden genieten mee met ons en krijgen ook fruit en veel liefde.

1. Hilly:
    4 februari 2014
    Lieve benedenbuurtjes. Als we eens uit de band gaan springen vertellen we jullie dat bij voorbaat. Maar wel met een uitnodiging erbij om mee te doen. Knuffeltje van ons.