Balibode 16

25 februari 2014 - Sanur, Indonesië

Lieve lezers,

Het blijft een beetje warrig weer, soms een dag met een leuk zonnetje dan weer veel bewolking  maar uiteindelijk kunnen we wel genieten op het strand. Gisteren en vandaag veel hilariteit op het strand vanwege onze oor kaarsen, ja jullie lezen het goed. Op de foto's kun je zien hoe dat werkt, je ligt op je zij en krijgt een was kaars in je oor, deze wordt in de fik gestoken en het duurt tien minuten tot hij tot het streepje is opgebrand. Hij trekt vacuum  en in het laatste stukje zit een heleboel troep (een wit goedje) uit je oor. Dit is wel 3 cm en iedereen wil dat natuurlijk zien, lachen joh. Wat heb jij vieze oren je hebt wel 4 cm , enz. Het wil dat nu iedereen op het strand een beurt wil, zelfs onze stoel verhuurder, zijn vrouw, zijn zus en nog veel meer. Na je was beurt heb je een heel licht gevoel en ook schoon, wel zonde ik heb hier 62 jaar voor gespaart en nu ben ik het kwijt. Vandaag ben ik met Lili naar mathahari geweest en hebben we lekker rond gelopen en koffie gedronken, ze gaat woensdag naar huis en was er nog nooit geweest, vandaar. Toen we terug kwamen en uit de bus stapten , ja hoor regen, wij met onze kop onder de sarong die natuurlijk niet veel hielp en met een nat pak kwamen we aan in het hotel, kopje thee en droge kleren deden een hoop goed. Al vlug werd het weer droog een zijn we hier nog wat winkels afgelopen voor speldjes en andere snuisterijen. Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen voor het weer, de groetjes en kus van ons.